today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2018: Ključ svega je u ljudima!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Jelena Jazić, Managing Director agencije McCann Beograd.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za agencije u Srbiji?
Prethodni period je bio izuzetno uzbudljiv. Često se spominje i kod nas, ali i u inostranstvu da je ovo vreme najizazovnije u advertisingu do sada, kako za agencije tako i za klijente. Mislim da je ključ da se vratimo osnovi, a to je dobra ideja koja rešava poslovni problem klijenata. I to je početak svega i uvek konstanta u našem poslu. Mislim da smo mi kao agencija, bili dobar oslonac i partner našim klijentim u postizanju poslovnih rezultata kroz efektivnu komunikaciju tokom ne samo prethodne godine, već i u ranijem periodu.

Koje trendove ili izazove možemo da očekujemo u 2019.?
Izazovi su uvek tu, ali oni čine naš posao uzbudljivim. Mislim da je veliki izazov i trend kako da na najbolji način iskoristimo mnoštvo podataka kojima raspolažemo u kreiranju efektivnih, zabavnih i dugotrajnih ideja. Podaci osnažuju empatičnu i kreativnu komunikaciju. Dodatno jedan od bitnih trendova je i integracija, koja je bitna pre svega što jedan brend ima jedan glas, koji je prepoznatljiv i sve što radimo za potrošača, kreira jačinu tog glasa bez obzira da li se obraća potrošaču indirektno ili direktno. Naša snaga, izmedju ostalog, leži u tome što mi kao partner našim klijentima pružamo integrisanu uslugu i rad sa timovima koji poznaje njihove brendove.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Ključ svega je u ljudima, i kompanije i agencije čine ljudi. Naš cilj je da gradimo, razvijamo i zadržavamo ljude kroz okruženje koje podstiče, edukuje i gaji vrednosti koje svi delimo. Moj poslovni savet za sve je da negujemo transparentnu i otvorenu komunikaciju.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!