today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2018: Evolucija agencijskog modela!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Nina Martinović, direktorka agencije Kreativa Unlimited.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za agencije u Srbiji?
Gledano iz perspektive agencije Kreative Unlimited ova godina je bila na sličnom nivou kao 2017. s tim što se u značajnoj meri povećao izvoz naših usluga, kao i lista klijenata iz inostranstva koja je stalno u porastu. Što se ukupnog stanja za našu industriju tiče, tržište postaje sve dinamičnije i ima tendenciju blagog rasta, a to dovodi i do jačanja konkurencije.

Koje trendove ili izazove možemo da očekujemo u 2019.?
Najveći izazov sa kojim će se agencije u Srbiji suočiti i sledeće godine jeste transformacija ili evolucija agencijskog modela, gde agencije moraju da se prilagode da bi ostale relevantne i potrebne. Glavni izazovi se odnose na razvoj novih tehnologija i novih dimenzija upotrebe podataka, promena medijskih navika i razumevanje „novih“ medijskih kanala i možda i najvažnije, zadržavanje kreativnih talenata u tradicionalnim kreativnim agencijama kada postoje nova, izazovnija i bolje plaćena mesta za rad.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Naša struka u Srbiji bi imala mnogo koristi od boljeg i kolaborativnijeg udruživanja. U tom smislu pozdravljam sve napore Marketing Mreže na praćenju dešavanja na našem tržištu uključujući i izveštaj o uspešnosti poslovanja agencija. Jedan od glavnih zadataka naše struke bi bio da zajednički utiče na državne institucije, akademsku zajednicu i obrazovne ustanove, da brže i kvalitetnije uvode nove obrazovne profile koji bi odmah posle studija mogli da se uklope u marketing organizacije različitih profila. Agencije – brže strukturne promene unutra svoje organizacije da bi se odgovorilo na vreme na izazove pred kojima se naša industrija nalazi. Pojedinci – stalno i brzo učite jer to je način da se bude stanovnik 21 veka.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!