Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

BUSINESS AND TRENDS 2018: Cene su i dalje veliki izazov za agencije!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Draško Roganović, direktor agencije MPG Plus.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za agencije u Srbiji?
Teško mi je da ocenim godinu na nivou cele industrije, ali za nas je bila izuzetno uspešna godina. Povećan promet, profitabilnost, broj klijenata, ali i kompleksnost projekata čime sam i najzadovoljniji. Sve u svemu, mogu reći da je sa više aspekata ovo bila naša najuspešnija godina do sada. Deluje mi da su klijenti tokom ove godine bili spremniji za eksperimentisanje, a ono što nam je naročito važno je da smo uspeli u više projekata da jako uspešno uvežemo BTL aktivnosti i aktivnosti na društvenim mrežama.

Koje trendove ili izazove u oblasti BTL-a možemo da očekujemo u 2019.?
Snažnije uvezivanje BTL-a sa aktivnosima na društvenim mrežama, atraktivnije evente i snažne sampling aktivnosti koje pružaju potrošačima mogućnosti za direktnu interakciju sa proizvodima.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Cene na našem tržištu su i dalje veliki izazov za agencije i mislim da u trci za povećanjem obima ne treba da prihvatamo sve poslove. Klijenti često nisu svesni svih troškova koje naše poslovanje nosi sa sobom. Moramo negde povući granicu jer kada se posao prihvati kvalitet ne bi trebalo da bude upitan, a to nosi i određene finansijske posledice. Mi sami moramo nastaviti i povećati ulaganja u znanja i veštine kadrova i njihovu motivaciju kako bismo očuvali i povećavali kvalitet i smanjili fluktuacije.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!