Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

BUSINESS AND TRENDS 2018: Benefiti specijalizacije i integracije!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Branislav Čerubdžić, Co-Founder Managing Director agencija Homepage.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti digitalnih komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za digitalne agencije u Srbiji?
Kada pogledamo brojke i vidimo da je digitalno oglašavanje na drugom mestu odmah posle TV-a, jasno nam je da i u Srbiji svake godine vidimo zavidan rast digitalnog tržišta. To potvrđuju i tekstovi na Marketing mreži tokom protekle godine i iz njih je lako zaključiti da digitalne platforme preuzimaju primat u konkurenciji sa tradicionalnim kanalima i alatima komunikacije. Uz to je indikativno i veoma primetno koliko se agencije koje se ne definišu kao digitalne trude da istaknu da “svojim klijentima pružaju i tu uslugu”.

Homepagersi su zadovoljni 2018. godinom. Bila nam je prvenstveno razvojna. Uz povećanje obima posla, broja klijenata i prihoda uradili smo rebranding agencije i oformili smo samostalnu kancelariju u Beogradu, gde sada ojačavamo tim. U prošloj godini takođe smo organizaciono i tehnički zaokružili sektor video produkcije, u čije smo formiranje ušli 2017. i kroz realizaciju video sadržaja za digitalne kanale za razne kompanije poput CCHBC, Philip Morris International, Tarket, SAGA, organizaciju OPENS i mnoge druge pokazali njegov potencijal.

Koje trendove ili izazove u oblasti digitalnih komunikacija možemo da očekujemo u 2019.?
Imamo rastući trend machine learning-a koji se nezaustavljivo dešava svuda u svetu i neminovno će stići i kod nas. Danas imamo mašine koje su naučile da na osnovu inputa izbace najbolje prilagođen oglas, napišu copy, u prevodu, brzo nauče i zamene nas mnogo bolje i preciznije na nekim zadacima gde smo ranije bili mi, ljudi.

Pored toga, a kao nadogradnja prethodnog trenda i potvrda nezamenljivosti ljudskog prisustva, krećemo se prema analizi podataka, konverziji i konkretnim merljivim brojkama i rekao bi da u narednom periodu svaka agencija mora da ima ozbiljno analitičko odeljenje kako bi svaka kampanja bila upakovana na način da ima jasan i merljiv KPI.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Potrebno je da napokon shvatimo da kvalitet kampanje dolazi kroz specijalizaciju i koheziju više stručnih agencija, svaka u svojoj oblasti delovanja, a opet pravilnom integracijom prema zajedničkom cilju. Ima naznaka da idemo u tom pravcu na pojedinim primerima ali je to nedovoljno i potrebna je veća zastupljenost na tržištu. Ono što svakako treba da radimo, na dnevnom nivou, jeste da edukujemo klijente i ukažemo im na benefite specijalizacije i integracije.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!