Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS: Svi imamo potencijal da budemo changemakeri, ako se potrudimo!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS, u kojima direktori agencija, direktori marketing i komunikacija ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naši sagovornici ovoga puta bili su Nataša Filipović, Managing Director i Marko Pešić, Executive Director, OvationBBDO.

Kako biste ocenili 2022. godinu u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde želimo da budemo?

Marko Pešić: Godina za nama je bila veoma turbulentna i neizvesna i u našim, ali i u širim okvirima. Nema sumnje, svima nam je zajednička želja da budemo na boljem mestu nego što smo sada, ali nas razlikuju pristupi, načini i metode koje koristimo. Mi u Ovationu smo posvećeni tome da razmišljamo u okvirima trendova, ali i izazova koje vreme i tržište postavljaju pred nas. Zbog toga možemo biti zadovoljni periodom za nama. Ali mi ne bismo bili mi, da ne želimo više.

Ko su changemakeri u advertising industriji u Srbiji?

Nataša Filipović: Rekla bih podjednako kompanije i pojedinci, ali i okolnosti. Kompanije i pojedinci, jer pokreću inovacije ili promene, i koji pokreću procese koji su širi od njih samih i često revolucionizuju čitave industrije, oblikuju načine poslovanja ali i živote svih nas.

Sa druge strane, sila okolnosti, društvenih, političkih ili okolnosti okruženja, nekada predstavlja odlučujuću snagu u promenama koje živimo. Ukratko, svi imamo potencijal da budemo changemaker-i, ako se potrudimo.

Na koji način doprinosite razvoju struke (lično i kroz svoj rad u agenciji/kompaniji)? 

Marko Pešić: Za mene je najveće postignuće kada se okrenem oko sebe i vidim da više od polovine Ovation tima čine ljudi koji su više od decenije sa nama, kao i veliki broj ljudi koji su sa nama izmedju 5 i 10 godina. To su ljudi koji su ovde počeli, razvijali se, napredovali i postali iskusni, kredibilni i ugledni profesionalci. Ljudi koji su životno odrasli i sazreli u Ovationu. Posebno se radujem predstojećim uspesima mlađih, talentovanih kolega.

Rezultati u brojkama, nagradama ili priznanjima, ali i pozitivnih komentara od profesionalaca o našem pristupu, radu ili rezultatima jesu brojni, ali nama je ipak najvažnije da su konstantni.

Ko je danas odgovoran za reputaciju struke u Srbiji? 

Nataša Filipović: Pa mi sami. Kao neko ko dolazi iz jedne od vodećih agencija koja posluje na tržištu već 25 godina, vrlo dobro razumem da smo jednako zaslužni, ali i odgovorni za razvoj struke kao i druge liderske agencije. Mi tu svoju odgovornost shvatamo ozbiljno i trudimo se da u svemu što radimo, projekte i inicijative u kojima učestvujemo budemo kredibilni i pouzdani partneri. Posebno mi je drago jer nas „bije“ dobar glas i postoji ogroman prostor za napredovanje kada govorimo o reputaciji struke.

Ipak, nema spavanja – svi sektori kompanija koje se bave komunikacijama, ali i stručna okupljališta kakva je i Marketing mreža, zadužuju svoj deo uticaja na reputaciju struke. U ovome smo zajedno.

Od 2023. očekujem… 

Nataša Filipović: …da nas iznenadi nečim dobrim.

Marko Pešić:  :: kuca pitanje u Chat GPTu ::

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!