Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS: Svi imamo potencijal da budemo changemakeri, ako se potrudimo!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS, u kojima direktori agencija, direktori marketing i komunikacija ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naši sagovornici ovoga puta bili su Nataša Filipović, Managing Director i Marko Pešić, Executive Director, OvationBBDO.

Kako biste ocenili 2022. godinu u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde želimo da budemo?

Marko Pešić: Godina za nama je bila veoma turbulentna i neizvesna i u našim, ali i u širim okvirima. Nema sumnje, svima nam je zajednička želja da budemo na boljem mestu nego što smo sada, ali nas razlikuju pristupi, načini i metode koje koristimo. Mi u Ovationu smo posvećeni tome da razmišljamo u okvirima trendova, ali i izazova koje vreme i tržište postavljaju pred nas. Zbog toga možemo biti zadovoljni periodom za nama. Ali mi ne bismo bili mi, da ne želimo više.

Ko su changemakeri u advertising industriji u Srbiji?

Nataša Filipović: Rekla bih podjednako kompanije i pojedinci, ali i okolnosti. Kompanije i pojedinci, jer pokreću inovacije ili promene, i koji pokreću procese koji su širi od njih samih i često revolucionizuju čitave industrije, oblikuju načine poslovanja ali i živote svih nas.

Sa druge strane, sila okolnosti, društvenih, političkih ili okolnosti okruženja, nekada predstavlja odlučujuću snagu u promenama koje živimo. Ukratko, svi imamo potencijal da budemo changemaker-i, ako se potrudimo.

Na koji način doprinosite razvoju struke (lično i kroz svoj rad u agenciji/kompaniji)? 

Marko Pešić: Za mene je najveće postignuće kada se okrenem oko sebe i vidim da više od polovine Ovation tima čine ljudi koji su više od decenije sa nama, kao i veliki broj ljudi koji su sa nama izmedju 5 i 10 godina. To su ljudi koji su ovde počeli, razvijali se, napredovali i postali iskusni, kredibilni i ugledni profesionalci. Ljudi koji su životno odrasli i sazreli u Ovationu. Posebno se radujem predstojećim uspesima mlađih, talentovanih kolega.

Rezultati u brojkama, nagradama ili priznanjima, ali i pozitivnih komentara od profesionalaca o našem pristupu, radu ili rezultatima jesu brojni, ali nama je ipak najvažnije da su konstantni.

Ko je danas odgovoran za reputaciju struke u Srbiji? 

Nataša Filipović: Pa mi sami. Kao neko ko dolazi iz jedne od vodećih agencija koja posluje na tržištu već 25 godina, vrlo dobro razumem da smo jednako zaslužni, ali i odgovorni za razvoj struke kao i druge liderske agencije. Mi tu svoju odgovornost shvatamo ozbiljno i trudimo se da u svemu što radimo, projekte i inicijative u kojima učestvujemo budemo kredibilni i pouzdani partneri. Posebno mi je drago jer nas „bije“ dobar glas i postoji ogroman prostor za napredovanje kada govorimo o reputaciji struke.

Ipak, nema spavanja – svi sektori kompanija koje se bave komunikacijama, ali i stručna okupljališta kakva je i Marketing mreža, zadužuju svoj deo uticaja na reputaciju struke. U ovome smo zajedno.

Od 2023. očekujem… 

Nataša Filipović: …da nas iznenadi nečim dobrim.

Marko Pešić:  :: kuca pitanje u Chat GPTu ::

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!