Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS: Kao glavni changemakeri u komunikacijama pozicionirali su se influenseri!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS, u kojima direktori agencija, direktori marketing i komunikacija ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Vildana Drljević Boljanić, Managing Partner, Propulsion.

Kako biste ocenili 2022. godinu u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde želimo da budemo?

Industrija komunikacija je poslednjih godina doživela značajne promene usled razvoja digitalnih tehnologija i uspona društvenih medija, što je otvorilo nove prilike za komunikaciju. Sa druge strane, slavljenjem raznolikosti i inkluzivnosti, komunikacijski stručnjaci i kompanije pomogle su u pokretanju pozitivnih promena i ostvarile  značajan uticaj na društvo u celini. Upravo tu želimo da budemo, a sjajni primeri takvih kampanja su „Ljubav je uvek dobrodošla” (IKEA Srbija), „Superhero” (Mastercard), „Svet kakav želiš” (A1), „Jednakost dolazi od kuće” (Bambi)…

Ko su changemakeri u advertising industriji u Srbiji? 

Promene sistema ili pravila igre u određenoj industriji donose inovaciju. Kao glavni changemakeri u komunikacijama pozicionirali su se influenseri, koji menjaju način plasmana tema i proizvoda koristeći nove tehnologije i formate, ponajviše TikTok i podkast. Mnogi od njih zagovaraju pozitivne društvene i ekološke promene, i koriste veštine i oglašavanje kao platformu za društveni aktivizam. Važno je prepoznati i pozdraviti ove kreatore promena, jer pomažu da se oblikuje smer industrije i doprinose pozitivnijem i odgovornijem društvu.

Na koji način doprinosite razvoju struke (lično i kroz svoj rad u agenciji/kompaniji)? 

Propulsion je komunikacijska agencija specijalizovana za inovativne društveno angažovane kampanje i projekte. Delujemo kao pokretač i vođa razvoja zajednice, usklađujući ideje i želje naših partnera s krajnjim ciljem poboljšanja društva. U proteklih deset godina, naš fond, u saradnji s donatorima i kompanijama širom Adria regiona, uspešno sprovodi social impact programe vredne preko 5 miliona evra. Nisu izostale ni nagrade. „Priručnik medijske pismenosti za roditeljei kampanja koje smo kreirali  zajedno sa Ministarstvom informisanja i telekomunikacija, a u okviru programa Nova pismenost, koji vodimo partnerski sa USAID-om, nagrađen je na festivalu Kaktus, za najbolju integrisanu kampanju u oblasti medijske i digitalne pismenosti, te na UEPS-u  nagradom za promotivnu integrisanu kampanju u potkategoriji mediji, kultura i edukacija. Program „Svet kakav želiš”,  kroz koji već drugu godinu sa kompanijom A1 podržavamo i razvijamo održive, inovativne i društveno korisne projekte u oblastima javnog zdravlja, obrazovanja, ekologije i kulture poneo je titulu „Kampanja sa svrhom”. To je, na koncu, sjajna potvrda da su programi imali uticaj i značaj za koji smo se zalagali.

Trend koji će obeležiti 2023. godinu…

Veštačka inteligencija (AI) seda sa nama za radni sto. Spektar alata koje nam nudi pruža izuzetne uvide i snažan je pogon našim idejama. Dobro nam došla, koleginice. 

Od 2023. očekujem… 

Kreativnost i postizanje simplifikacije kroz inovaciju, bazirane na održivosti i društvenoj odgovornosti.

Foto: Jakov Simović

 

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!