today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS: Ako je kreativnost odgovor na ova današnja vremena, onda ona treba da nam bude prioritet u 2023.

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS, u kojima direktori agencija, direktori marketing i komunikacija ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director, SIVO. 

Kako biste ocenili 2022. godinu u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde želimo da budemo?

U vremenima koja su izazovna kao ova naša veoma je važno biti kreativan. Da li smo kreativni koliko treba da budemo nisam sigurna. Na dobrom smo putu, ali opet daleko od cilja. Treba nam više hrabrih ideja, više hrabrih egzekucija i kampanja koje ostavljaju trag. Tako da ukoliko je kreativnost odgovor na ova današnja vremena, onda ona treba da nam bude prioritet u 2023.

Ko su changemakeri u advertising industriji u Srbiji? 

Svako ko uspe da se izbori za svoju ideju je changemaker u advertising industriji. Taj neko mora imati puno energije, samopouzdanja, smelosti da sanja, da bude radoznao, kreativan, fleksibilan i autentičan kako bi ubedio druge da rizikuju, ali pametno.

Na koji način doprinosite razvoju struke (lično i kroz svoj rad u agenciji/kompaniji)? 

Evo pišem odgovore na ova pitanja dan nakon što smo dobili 5 nagrada na godišnjoj dodeli UEPS nagrada, kada sam pod utiskom da dobre ideje uvek budu primećene, i na kraju nagrađene. Mislim da našim konstantno kvalitetnim radom na projektima sa klijentima, kao i radom na razvoju našeg tima, doprinosimo razvoju struke i pomažemo joj u daljem razvoju.

Trend koji će obeležiti 2023. godinu…

Empatija, i u komunikaciji, i u tome kako se ponašamo. Nenametljiva kreativnost i visokokvalitetno korisničko iskustvo.

Od 2023. očekujem…

Da bude nežnija od prethodne tri godine, samo toliko.

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!