today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2020: Solidarnost između agencija nikada nije postojala!

Marketing mreža pokrenula i ove godine seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2020, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director agencije SIVO.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Šta nas je naučila kriza 2008. a šta kriza 2020.?
Kriza 2008. nas je naučila da je zlatno vreme advertajzinga definitivno gotovo. Čini mi se da se ta kriza kod nas nije osetila te godine, već godinu, pa čak i dve kasnije. A kriza 2020. nas je naučila da nikada više ne možemo da planiramo poslovnu godinu sa bilo kakvim procentom sigurnosti. Zato je jako važno biti u mogućnosti da se brzo prilagodiš novim okolnostima, a naša poslovna strategija da budemo full service agencija u tom smislu se pokazala kao odlična.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zamenili reč LOGO?
Resposivness – kada pogledam značenje ove reči na engleskom jeziku (the quality of reacting quickly and positively) shvatam da je to upravo ono je naš tim radio od marta pa nadalje. Uvek smo bili tu da odregujemo brzo i pozitivno na različite izazove koje nam je donela tzv. nova realnost. Sa jedne strane, želje i zahtevi klijenata, a sa druge očekivanja različitih ciljnih grupa, menjala su se više nego ikad tokom ove 2020. godine, a verujem da smo mi uspeli na sve da odgovorimo pravovremeno i kvalitetno.

Kako biste ocenili međuljudske odnose u advertising industriji u Srbiji? Postoji li, po Vašem mišljenju, solidarnost u struci?
Ja bih solidarnost u našoj struci prokomentarisala trostruko:
Solidarnost između agencija – Iskreno, za sve ove godine bavljenja advertajzingom nisam primetila da je ovako nečeg ikada bilo, nadam se da me samo sećanje vara.
Solidarnost između agencije i klijenata– Iz sopstvenog iskustva, ova 2020. godina nam je pokazala da takva solidarnost ne samo da postoji kod naših klijenata, već i da su šampioni solidarnosti.
Između zaposlenih u našoj agenciji –2020. mi je pokazala da je naš tim TIM sa velikim T. Dalje ne bih ništa rekla, znaju oni sve.

Na skali od 1 do 10 – koliko je advertising danas cenjena struka u Srbiji?
Tri – ne mogu veću ocenu da dam, a ko je pogledao film Kreativni gen zna i zašto.

Od 2021. očekujem…
Da ponovo počnemo da putujemo, da upijamo neke nove zemlje, gradove, ulice, koncerte, izložbe, ljude, mirise, jela …. Da se opet inspirišemo na ovakve načine. Da iskoristimo sve dane odmora, i da se ponovo puno grlimo.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!