Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

BUSINESS AND TRENDS 2020: Mislim da smo uspeli da uspostavimo međusobno poverenje!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2020, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Draško Roganović, CEO, MPG Plus.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Šta nas je naučila kriza 2008. a šta kriza 2020.?
Imali smo odlične primere brzog reagovanja u novim okolnostima, ali i nesnalaženja u novim okolnostima. Smanjenje budžeta je bila logična odluka za većinu kompanija, ali su pristupi preraspodeli budžeta i samom komuniciranju bili različiti. Sposobnost brze adaptacije na promene tokom krize se i u ovoj krizi pokazala ključnom. Glavna razlika je veća orijentisanost na digitalne aspekte ukupnog poslovanja, ali i u segmentu tržišnih komunikacija.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zamenili reč LOGO?
MAKE DIGITAL BIGER.

Kako biste ocenili međuljudske odnose u advertising industriji u Srbiji? Postoji li, po Vašem mišljenju, solidarnost u struci?
Agencije za unapređenje prodaje i organizaciju događaja su ove godine komunicirale više nego ikada iako je količina posla bila obrnuto proporcionalna. Mislim da smo uspeli da uspostavimo međusobno poverenje, izrazimo spremnost na saradnju i pomoć jedni drugima gde je to moguće. Verujem da će se taj trend nastaviti i da će plodovi toga biti vidljivi u narednim godinama i za mene je to jedna od malobrojnih pozitivnih stvari u ovoj godini. Ako pričamo o internim međuljudskim odnosima svakako je prelaskom na rad od kuće, smanjenim obimom poslovanja i broja zaposlenih došlo do određenih problema, ali sam jako zadovoljan kako smo se izborili sa njima i sa uspehom, u novim okolnostima, funkcionišemo kao tim.

Na skali od 1 do 10 – koliko je advertising danas cenjena struka u Srbiji?
Ako su lekari dobili ocenu 10, onda teško da mi možemo da dobacimo više od 5. Ipak, veće oslanjanje na online prodaju i digitalne kanale komunikacije je pokazalo značaj naše industrije za ostvarivanje rezultata i u ovim novim okolnostima.

Od 2021. očekujem…
…da donese dodatne teškoće u funkcionisanju naše industrije. Oporavak neće biti brz i lagan i mislim da neke agencije neće uspeti da nastave sa radom i da će delimično doći do ukrupnjavanja. Pritisak na cene će nastaviti da raste kao i diversifikacija poslovanja kako bi se generisali prihodi gde god je to moguće.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!