BUSINESS AND TRENDS 2018: Tržište je i dalje u procesu transformacije!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Aleksandra Radujko, direktorka agencije New Media Team.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za PR agencije u Srbiji?
New Media Team je ove godine imao rekordan rezultat i uspeh. Radili smo na nekoliko najvećih komunikacijskih projekata u zemlji i regionu i ostvarili sjajne uspehe. Sa druge strane, kada posmatram celokupno tržište – mislim da ono uglavnom stagnira, da je i dalje u toku proces tranformacije koji podrazumeva da se nove, integrisane usluge nude klijentima. Rekla bih da su se izdvojile agencije koje su to uspele uspešno da objedine i koje su zbog toga prethodnih godina rasle i dobijale nove poslove.

Koje trendove ili izazove u oblasti komunikacija možemo da očekujemo u 2019.?
Očekujem godinu sa istim izazovima kao i svih prethodnih. Agencije će se truditi da budu što kreativnije, posvetiće se mnogo više kreiranju sadržaja, video produkciji, zanimljivijem pisanju i pristupu, a klijenti će i dalje, ponekad, kao vrhunski rezultat izdvajati objave u dnevnoj štampi. Potrebno je mnogo više rada na evaluaciji postignutog i analizi uspeha svakog pojedinačnog kanala i alata komunikacije i to je nešto što će biti naš agencijski zadatak broj 1 u narednoj godini.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Na to kako ćemo poslovati utiče jako puno faktora. Zaposleni, kreativnost, posvećenost poslu, entuzijazam, budžeti, odnosi koje gradimo.. Rekla bih da je najvažnija stvar da imamo dobre ljude u agenciji i da brinemo o njima. Ako su naši zaposleni zadovoljni, kreativni, puni strasti na poslu – onda ta snaga kao voda mora pronaći svoj put. Prepoznaju to klijenti.


Oceni tekst

3,00 od 5
Loading...

Komentari