today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Bus oglašavanje – pametno uložen novac!

Želite da vaš oglas vidi što veći broj ljudi, a niste sigurni kom mediju i koliki procenat budžeta za oglašavanje poveriti?
Poslednje istraživanje o primećenosti oglasa u unutrašnjosti i na vozilima gradskog prevoza, koje je sprovedeno na slučajnom uzorku u vozilima i na staničnim mestima, pokazalo je da je više od 80 odsto anketiranih građana videlo oglas u gradskog prevoza, dok je 75 odsto njih primetilo oslikanu spoljašnjost. Procenat primećenosti oglasa je nešto veći u popodnevnim časovima (87 odsto) nego u jutarnjim satima (75 odsto), dok nema značajnih razlika u primećenosti oglasne poruke u i na različitim tipovima vozila (autobusu, tramvaju ili trolebusu). Kada je u pitanju starosna dob ispitanika, oglasne poruke najviše primećuju građani starosti između 19 i 45 godina. Ovaj vid oglašavanja ispitanici su ocenili pozitivno, navodeći da im oglasne poruke u gradskom prevozu pružaju mnoštvo korisnih informacija, razbijaju monotoniju, a vozila izgledaju lepše i urednije.

Masel Bus Advertising, kao sektor agencije „Masel group“, već deset godina, uspešno pruža usluge oglašavanja „u“ vozilima javnog gradskog prevoza i „na“ njihovoj spoljnoj površini. Agencija nudi oglašavanje na preko 1600 vozila u svim većim gradovima u Srbiji, a ovakav vid oglašavanja predstavlja jedinstveni kanal komunikacije, neizostavno umetnut u svakodnevne aktivnosti građana.

Prema poslednjim podacima, samo u Beogradu čak više od milion i dvesta hiljada građana dnevno koristi vozila javnog gradskog prevoza, a u vožnji provedu u proseku oko 40 minuta ili oko pet sati nedeljno. Podaci beogradskog Gradskog saobraćajnog preduzeća pokazuju da vozila u saobraćaju provedu od 14 do 18 sati dnevno, a prosečno 24 puta prođu pored iste lokacije, te su stoga veoma male verovatnoće da vaš oglas ne primeti veliki broj građana, ali i vaša poželjna ciljna grupa. Samim tim, oglašavanje „u“ i „na“ vozilima javnog gradskog prevoza ni u kom slučaju nije uzaludno utrošen novac!

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!