Želite da vaš oglas vidi što veći broj ljudi, a niste sigurni kom mediju i koliki procenat budžeta za oglašavanje poveriti?
Poslednje istraživanje o primećenosti oglasa u unutrašnjosti i na vozilima gradskog prevoza, koje je sprovedeno na slučajnom uzorku u vozilima i na staničnim mestima, pokazalo je da je više od 80 odsto anketiranih građana videlo oglas u gradskog prevoza, dok je 75 odsto njih primetilo oslikanu spoljašnjost. Procenat primećenosti oglasa je nešto veći u popodnevnim časovima (87 odsto) nego u jutarnjim satima (75 odsto), dok nema značajnih razlika u primećenosti oglasne poruke u i na različitim tipovima vozila (autobusu, tramvaju ili trolebusu). Kada je u pitanju starosna dob ispitanika, oglasne poruke najviše primećuju građani starosti između 19 i 45 godina. Ovaj vid oglašavanja ispitanici su ocenili pozitivno, navodeći da im oglasne poruke u gradskom prevozu pružaju mnoštvo korisnih informacija, razbijaju monotoniju, a vozila izgledaju lepše i urednije.
Masel Bus Advertising, kao sektor agencije „Masel group“, već deset godina, uspešno pruža usluge oglašavanja „u“ vozilima javnog gradskog prevoza i „na“ njihovoj spoljnoj površini. Agencija nudi oglašavanje na preko 1600 vozila u svim većim gradovima u Srbiji, a ovakav vid oglašavanja predstavlja jedinstveni kanal komunikacije, neizostavno umetnut u svakodnevne aktivnosti građana.
Prema poslednjim podacima, samo u Beogradu čak više od milion i dvesta hiljada građana dnevno koristi vozila javnog gradskog prevoza, a u vožnji provedu u proseku oko 40 minuta ili oko pet sati nedeljno. Podaci beogradskog Gradskog saobraćajnog preduzeća pokazuju da vozila u saobraćaju provedu od 14 do 18 sati dnevno, a prosečno 24 puta prođu pored iste lokacije, te su stoga veoma male verovatnoće da vaš oglas ne primeti veliki broj građana, ali i vaša poželjna ciljna grupa. Samim tim, oglašavanje „u“ i „na“ vozilima javnog gradskog prevoza ni u kom slučaju nije uzaludno utrošen novac!