REGION – Agencija Bruketa&Žinić OM osvojila je dve Masterweb nagrade za najbolje web-marketing kampanje 2015 i to za Budućnost u Adrisu i Vremenski trezor, kampanje realizovane u saradnji s Adris grupom, odnosno Zagrebačkom bankom. Nagrade su dodeljene u Zagrebu u okviru konferencije Web::strategija 16 – Laboratorij digitalnog marketinga.
Žiri je odabir navedenih kampanja obrazložio ovim rečima: “Adris je od običnog konkursa za posao napravio kampanju dodirnuvši se teme koja je poslednjih nekoliko godina aktuelna, a to je iseljavanje mladih obrazovanih ljudi u potrazi za poslom. Postaviti tu reklamu na lokacije s kojih ljudi putuju daje dodatnu snagu poruci da još ima prilike za dobar posao u Hrvatskoj i da će vam porodica biti srećna ako ostanete ovde.”
“Vremenski trezor ima jako jednostavnu, gotovo banalnu poruku. U svetu koji se sve brže menja, tehnologija koja rapidno napreduje i svaki dan je sve neizvesniji, postoji banka koja već 100 godina posluje stabilno i sigurno bez obzira što se događalo u svetu i kakve promene dolazile. Sam vremenski trezor koji se zapečatio na sledećih sto godina zapravo simbolizuje sigurnost koju banka planira pružati u budućnosti, kao što je do sada.”