today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Budućnost pripada onima koji krše pravila

SVET – & The Network, nova globalna mreža kreativnih agencija, otvara svoja vrata ove nedelje, uprkos teškoj godini za kreativnu industriju. Per Pedersen, bivši kreativni direktor Grey Global, osnivač je buduće, kreativne mreže globalnih razmera, zajedno sa dugom listom istaknutih imena kreativne industrije.

“Ovo je jako težak period za kreativnu industriju, ali je i savršeno vreme da pokrenemo novu mrežu za budućnost”, rekao je Pedersen i dodao: “Našim klijentima nudimo direktan pristup globalnoj mreži izvanrednih kreativnih talenata.”

Mreža će izazvati “velikih 6” – što je naziv za šest velikih holding kompanija koje kontrolišu mrežu globalnih agencija. Uz Herezie, koji je smešten u Parizu, Small u New Yorku, Founders sa sedištima u Majamiju, Mexico Cityju, Buenos Airesu i Kingston Jamaica, Libre u Panama Cityju, Amsterdam Berlin u Amsterdamu i Berlinu, Rehab i Freeturn obe u Londonu, Worth Your While u Kopenhagenu, White Rabbit u Budimpešti, Ostrich Co u Torontu, Mr Positive u Tokiju i Seulu. Uz njih je još nekoliko tek otvorenih kreativnih agencija uključujući Marvin iz Los Angelesa, _2045 iz Barselone, Shelly Beach Motorcycle Club iz Sidneja i Farm iz Štokholma i Kopenhagena. Sve u svemu, više od 400 kreativaca, i preko 35 različitih nacionalnosti.

& The Network je pionir alternativnog biznis modela zasnovanog na prekograničnoj saradnji. “Ne poseduje nas novac, poseduju nas agencije. To znači da agencije i dalje ostaju istinski nezavisne i kreativno fokusirane,” rekao je Pedersen i naglasio da ovakav pristup omogućava mreži da odbaci većinu osobina koje su tipične za agencije Madison Avenije. “Nemamo otmeno sedište, masne plate za izvršne direktore niti hordu kontrolora.”

Upravni odbor čine Per Pedersen, Andrea Stillacci, Stephanie Vander Werf, Tanya De Poli, Carles Puig i Peter Grasse.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!