Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Budućnost kupovine je u omni-channel pristupu

Igor Grmuša, Chief Marketing Officer u ePlaneta i Planeta Sport, govorio je za drugo izdanje Marketing mreža magazina da li je budućnost kupovine u sinergiji offline i online kupovine.

Krajem maja otvorili ste prvu flagship prodavnicu u Srbiji?
Na početku mali uvod, ePlaneta.com je novi biznis koncept kompanije Planeta Sport sa preko 1.000 kategorija različite robe, od malih kućnih aparata i televizora, pa sve do igračaka, alata i baštenskog nameštaja. Prisutni smo već godinu dana, ali smo prvenstveno komunicirali sa velikom bazom Planeta Sport kupaca, od kojih smo dobili poverenje i razumevanje.

Nakon godinu dana krenuli smo sa komunikacijom ka široj publici. U sklopu razvoja novog koncepta, otvoren je i prvi flagship store kao podrška našoj internet prodavnici ePlaneta.com. Oni zajedno čine omni-channel prodaje i pružaju posebno iskustvo. U prodavnici je izložen samo deo asortimana, ali preko prodajnih displeja, a uz pomoć naših savetnika, moguće je pronaći i kupiti bilo koji artikal iz kompletne ponude ePlanete, koju čini 50.000 artikala. Tako izabrani artikli u najkraćem roku stižu kupcima na kućnu adresu. Moderan prostor opremljen je i kancelarijama za B2B sastanke. Ovde će se organizovati brojni događaji, od prezentacija najnovijih modela različitih uređaja, do mini sajmova.

Puna snaga prodavnice upravo i dolazi iz sinergije sa partnerima, kojima je omogućeno da na najbolji način predstave svoje proizvode.

ePlaneta povezuje tradicionalnu i online kupovinu. Da li je budućnost kupovine u sinergiji offline i online kupovine? Zašto?
To pokazuju i globalni trendovi, offline neće nestati već će se modifikovati i prilagoditi novom načinu kupovine. Svesni smo toga i zato već sada koristimo preko 100 prodajnih Planeta Sport objekata kao mesta promocije kompletne ponude ePlaneta.com.

Kupci često žele pre kupovine da vide proizvod uživo, a da im bude isporučen na kućnu adresu, ili pak žele da proizvode koje su kupili online, preuzmu na pouzdanom mestu. Zato ćemo uskoro uvesti i mogućnost 24/7 preuzimanja robe u našem prostoru na Adi.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!