Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Budućnost je u integrisanim komunikacijama!

Kathleen Peeters, direktorka za marketing i komunikacije u kompaniji Bisnode Belgija, specijalno za Marketing mrežu govori o najnovijim marketing trendovima i da li danas imamo dovoljno alata za merenje efekata digitalnih kampanja.

Koji marketing trendovi su trenutno popularni u Belgiji?
Belgija se ne razlikuje od drugih evropskih gradova kada su u pitanju marketing trendovi. Ono što je najvažnije jeste da trenutno potrošač drži sve pod kontrolom. Potrošač ima pristup Internetu, tehnički je pismen, a informacije su mu na dohvat ruke. Danas potrošač želi da mu brendovi ispunjavaju želje i potrebe u svakom momentu i da mu sve informacije budu dostupne, prvenstveno putem novih kanala komunikacije – društvenih medija i mobilnih platformi. S druge strane, ovi kanali zahtevaju relevantne informacije, personalizovan sadržaj i lojalnost. Ključno je pitanje – kako to postići? Marketing je zaista evoluirao od kreativne discipline do gotovo nauke.

U kojoj meri će, kompanije i agencije u potpunosti preći u online i zaboraviti na tradicionalne medije? Da li je to realno?
Po mom mišljenju, to nije realno. Istina je da digitalno oglašavanje i upotreba online medija konstantno raste. Ipak, mislim da se većina odluka o kupovini još uvek donosi u oflajn svetu, npr. na licu mesta u prodavnici. Međutim, integrisana komunikacija je pravi odgovor na vaše pitanje. Kompanije koje budu uspele da prenesu jasnu poruku kroz sve kanale komunikacije biće uspešne u budućnosti.

Da li po Vašem mišljenju budžetska ograničenja predstavljaju frustraciju ili inspiraciju za kreativce?
Sve discipline danas moraju da budu kreativne i da, bez obzira na smanjenje budžete, daju najbolje rezultate. To važi i za marketing. Dobra stvar je i ta što nas sve manje novca tera da stalno merimo efekte svoj rada, da se više trudimo i budemo svakoga dana sve bolji. Podaci koje dobijemo analizirajući svoj rad teraju nas da donosimo bolje poslovne odluke.

Imamo li danas sasvim dovoljno alata za merenje efekata digitalnih kampanja i znamo li da ih analiziramo?
Prednost digitalnog marketinga je što je sve merljivo. Možemo meriti svaki klik, lajk, šer, ali moramo imati na umu da će potrošač kupiti naš proizvod tek posle pet do sedam „kontakata“. Ono što je još uvek zagonetka jeste, u kom trenutku je potrošač doneo odluku o kupovini. Ljudi su u stvari ključ za tumačenje mnoštva podataka.

Koliko po Vašem mišljenju vredi kreativnost?
Kreativnost je ključna komponenta svake marketinške kampanje. Ona daje melodiju i čini vašu ponudu privlačnom za potrošače. Takođe, dobro poznavanje profila vašeg potrošača i načina na koji komunicirati sa njim, presudno je za dobru kampanju.

Kathleen Peeters održaće predavanje na 19. Slovenskoj marketinškoj konferenciji na temu Big Data.

Autor: Ivana Parčetić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Mislim da je Kathleen je previše dugo u klasičnim medijima i da nema ideju kako da stvori nameru za kupovinom kod potencijalnih mušterija. Deca pitaju prijatelje šta da kupe preko SnapChata, Path-a, WhatsAppa i FBa iz radnje, slikaju produkte i čekaju na odgovore. Kulturna promena je daleko veća nego što vaša sagovornica misli. Kreativa nije više toliko bitna koliko je bitno da je brendu stalo do potrošača. Iskreno stalo … ne samo floskula … treba da se brine i da zna kada je potrošač prehladjen, kada je pobedio njegov tim na lokalnoj utakmici i kada mu je teško. Brendovi trebaju da nam se nadju tada. Kreativa nema veze sa tim, sa tim ima veze ljudskost i osećajnost.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!