Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Budućnost influencer marketinga kroz pristup zasnovan na podacima

SVET – Napredni algoritmi i modeli mašinskog učenja imaju mogućnost da kompanije „nateraju“ da budu pametnije, efikasnije i profitabilnije. Influencer marketing ne može biti izuzetak. U kompaniji CreatorIQ veruju da je pristup zasnovan na podacima jedini način da se industrija podigne na viši nivo.

Prošlog meseca organizovali su diskusiju o tome kako se nauka o podacima može primeniti za pojednostavljivanje i optimizaciju influencer marketinga i saradnje sa influenserima – koja obuhvata identifikaciju influensera, osmišljavanje i kreiranje sadržaja i određivanje publike.

Više informacija pogledajte na infografiku ispod ili na linku ovde.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!