today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

The NextGen: Budućnost advertisinga je sjajan tango

Okej, pogled na budućnost advertajzinga je kao gledanje u karte. Sa jedne strane, mašine više ne predstavljaju samo oruđe za rad, već postaju i naši najbolji drugari u čitavom marketinškom procesu. A pritom, njima ne moramo da kupujemo kafu. Znajući to, sa druge strane, mi i dalje pokušavamo da pronađemo balans između kreative i operative. Svedoci smo pomeranja granica u industriji gde kreativnost i tehnologija oblikuju put komunikacije. Na tom putu, mi tražimo mnogo više od običnih radnih uloga, težimo smislenom radu koji će nas ispuniti, a ujedno i motivisati za sve buduće projekte i karijerne momente.

Glas mlađe generacije u industriji čuje se u nekoj meri, ali čini se samo iz praktičnih razloga – sticanje uvida u svakodnevne navike mladih potrošača, ali i dalje ne u meri u kojoj mi to priželjkujemo. Postoji čežnja i za uključivanjem u procese donošenja odluka i želja da se kampanjama daju nove perspektive, u kojima narativi brendova prevazilaze puke prodajne informacije i rezoniraju kao autentične priče. Samim tim, dosta je prostora za napredak industrije.

Vreme u kome tehnologija čita naše misli i predviđa šta će nas interesovati, i dalje nam je svima fascinantan podatak. Međutim, cela ta kombinacija ljudskog faktora i veštačke inteligencije za nas predstavlja jedan veliki tim superheroja. Mi, ljudi, sa jedne strane, junaci smo sa super kreativnim idejama, dok AI ima nadljudsku moć da razume i analizira gomilu podataka u samo par trenutaka. Zajedno, spremni smo da osvojimo svet ili bar novog klijenta za početak. Ali, pre nego što se (ponovo) pokrene priča o tome da će tehnologija preuzeti svet i AI ljudsku vrstu, budimo realni – stvarnost je dosta drugačija. Kreativnost je i dalje ono što čini našu industriju posebnom. Mi diktiramo stvarnost, bar za sada.

Za nas, budućnost advertajzinga je upravo tamo gde kreativnost i tehnologija plešu jedan sjajan tango. Kreativnost diktira ritam, dajući emociju i strast, dok tehnologija stvara pravac, uz neverovatnu preciznost i moć. Uz mnogo napred-nazad koraka, ples kroz advertajzing industriju je neizmerno lep i poseban. A ponekad nam je samo potrebno da se smejemo sopstvenim pokušajima da ispratimo korake i održimo balans, jer, budimo realni, često je “mission impossible”. Zato, “choose your AI fighter”.

Najbolje za kraj – tekst koji čitate? Da, hvala našem AI prijatelju što postoji, zvaćemo ga ChatGPT. Čisto da poentiramo ono o čemu smo i pričali – između nemilosrdnog operativnog „mlevenja“ i jurnjave za inspiracijom, vreme za kreiranje ovog teksta našlo se na tankom ledu, ali ništa kao kombo dobrog prompt-a i ljudske ideje i uma.

Za Marketing mreža magazin tekst napisali:
Ana Živaljević, Account Manager
Pavle Banduka, Account Manager
Havas Adriatic

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!