today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Budite tamo gde su vaši klijenti!

Bez obzira da li govorili o integrisanim komunikacijama, kao komunikacijama 360° stepeni ili, kako je neki danas nazivaju, komunikaciji 365 dana, ni jedan brend danas ne sme sebi da dozvoli taj luksuz da ne komunicira sa svojim kupcima svakodnevno i ne bude aktuelan.

Dobra integrisana komunikacija je upravo to, iz bilo kog ugla da je posmatrate. Ona ne bi trebalo da ima drugačije značenje u zavisnosti od toga da li ste klijent, agencija ili čak javnost ka kojoj je usmerena. „Potpuno saglasje svih kanala i alata, jedinstvena, jasna i koncizna poruka, kao i dobar medijski miks, čine jednu kampanju dobrom ili preciznije uspešnom. Kažem uspešnom, smatrajući da inovativna i kreativna kampanja, koja ne donosi rezultate, ne može da se podvede pod termin dobra. Vrlo precizno merimo rezultate i u skladu sa njima planiramo dalje aktivnosti. Za nas je integrisana komunikacija uspešna ukoliko je došla do svih naših korisnika, prenela pravu poruku i pokrenula na akciju“, rekla je za Marketing mrežu Željka Ćirić Jakovljević, Head of Marketing and Corporate Communication Division u Eurobanci.

Prema njenim rečima, ukoliko je moguće, optimalan spoj inovativnosti i rezultata prava je kombinacija. „Iluzorno bi bilo reći da su rezultati manje važni, pošto tok svake kampanje zavisi od rezultata koji su postavljeni na samom početku. Takođe, „pomerenost“ ideja umnogome zavisi od ciljne grupe proizvoda ili usluge koju izbacijemo na tržište. Na primer, kada su u pitanju kampanje koje su usmerene ka mladima ili promovišu neki inovativni segment poslovanja, prirodno je i da agencije izlaze sa kreativnim predlozima, koje mi kao klijent rado usvajamo. Ako pričamo o štednji, tradicionalno usmerenoj ka nešto starijoj publici, trudićemo se da ostanemo pri kanalima i alatima koji su njima primereni“, objašnjava naša sagovornica.

Željka Ćirić Jakovljević kaže da su izuzetno ponosni na realizaciju saradnje sa fudbalskim klubom Mančester Junajted, u oblasti izdavanja kobrendiranih kartica. „Ovaj dugoročni projekat ulazi uskoro u četvrtu godinu, a svake godine se trudimo da komunikaciju obogatimo nekom segmentom koji će pomoći da ova uspešna saradnja da još bolje rezultate. Da li će to biti u oblasti BLT-a, digitala ili PR-a, zavisi od postavljenih ciljeva za tu godinu. Na primer, ove godine je realizovan veoma uspešan Red Week, koji je dao izuzetne rezultate. „Crvena nedelja“ tokom koje nudimo pogodnosti i nagrade za korisnike Man Utd kartica utiče na poboljšanje prodaje i tu uvek imamo sjajne rezultate širom Srbije.“

Zavisno od proizvoda ili usluge koja je u trenutku u fokusu poslovanja neke kompanije, treba definisati i formulu kojom želite da dođete do ciljnih grupa. Ponekad ta formula uključuje mnogo više od TV-a, printa ili outdoora, dok za neke kampanje potrebno je ići samo na digital. „Eurobank je tamo gde je naša publika, odnosno klijenti banke – uz stalno prilagođavanje i ispitivanje njihovih preferenci. Kada je u pitanju motivisanje agencije na uvođenje inovacija, dobra komunikacija, stalna edukacija i razmena saznanja i ideja, daju najbolje rezultate. Naši klijenti, njihove navike i prisustvo nam definišu šemu integrisane komunikacije. Ona nikad nije šablonska, jer je klijenti kreiraju“.

Brojna istraživanja pokazuju da je u Srbiji TV i dalje neprikosnoveni broj 1 kada je u pitanju način informisanja. TV do sada jedini uspeo da uđe u dnevne sobe i postane deo porodične rutine. U Eurobanci kažu da je TV paradoksalno postao tradicionalni medij, pa oglašavanjem putem ovog medija čuvaju publiku iz te široke ciljne grupe.

Na pitanje o budućnosti integrisanih komunikacija, Željka Ćirić Jakovljević kaže da je poslednjih meseci u Srbiji prava eksplozija odličnih ideja. „Čini se da su i agencije, a i klijenti, izvukli jako puno iz nekoliko odličnih konferencija koje su održane ove godine. Nastavljamo da usvajamo nova znanja, i što je još važnije da ih stavljamo u dobar kontekst kako bismo svoje poruke jasno preneli svojoj javnosti.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!