Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Budite pažljivi kada prelazite ulicu!

Kreativni tim agencije DDB osmislio je i kreirao šokantnu kampanju za australijsko udruženje pešaka. Oglasi poručuju da ipak nije dobra ideja da nosite slušalice dok prelazite ulicu. Budući da se broj pešaka koji su nastradali upravo zbog slušalica ili mobilnih telefona dramatično povećava, udruženje je želelo šokantnu kampanju koju će svi zapamtiti. Mišljenja u vezi sa ovom kampanjom su podeljena, ali ipak mnogi smatraju da je kampanja poučna.

Izvor: Domino

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!