today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Budite „Always” politički korektni

SVET – „Always”, brend poznate kompanije Procter & Gamble, saopštio je da će u budućnosti sa svojih pakovanja ukloniti simbol Venere, koji većina poistovećuje sa ženstvenošću i ženskim polom. Kao razlog ove promene naveli su podršku transrodnim i nebinarnim osobama koje koriste njihove proizvode.

Mnogi su se zapitali kako je jedan brend kao što je „Always”, koji je svoj celokupan brend imidž izgradio na borbi za žene i njihova prava, došao do toga da sa svojih pakovanja ukloni simbol onih koji su ga učinili jednim od najprepoznatljivijih brendova na svetu. U njihovoj izjavi za javnost mogli smo pročitati sledeće obrazloženje: „Već više od 35 godina Always se zalaže za devojke i žene i mi ćemo sa time i nastaviti. Takođe, mi prihvatamo različitosti i podržavamo inkluziju i na konstantnom smo putu da razumemo potrebe svih naših potrošača.”

Naime, do promene je došlo nakon što je aktivista za prava trans osoba, Ben Saunders, pisao kompaniji Procter & Gamble sa pitanjem zbog čega se ovaj simbol pojavljuje na nekim od njihovih pakovanja, kako navodi HuffPost.

I feministkinje su imale šta da kažu na ovo. One su na društvenim mrežama okarakterisale ovaj potez kao brisanje žena. Dok, sa treće strane, imamo i dosta potrošača koji kažu da simbol Venere nikada nisu ni primetili na pakovanju.

Mislite li da će ovaj redizajn zaista doprineti prihvatanju transrodnih i nebinarnih osoba? Hoće li uklanjanje simbola ženstvenosti sa pakovanja higijenskih uložaka učiniti da se transrodne i nebinarne osobe istinski osete bolje ili je ovo još jedan od načina da se problemi jedne grupe ljudi i aktuelne teme iskoriste kako bi se ime brenda još jednom zavrtelo na svim svetskim medijima? Šta vi mislite?

Više informacija pročitajte ovde.

Izvor: FCB Afirma

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!