Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Budite „Always” politički korektni

SVET – „Always”, brend poznate kompanije Procter & Gamble, saopštio je da će u budućnosti sa svojih pakovanja ukloniti simbol Venere, koji većina poistovećuje sa ženstvenošću i ženskim polom. Kao razlog ove promene naveli su podršku transrodnim i nebinarnim osobama koje koriste njihove proizvode.

Mnogi su se zapitali kako je jedan brend kao što je „Always”, koji je svoj celokupan brend imidž izgradio na borbi za žene i njihova prava, došao do toga da sa svojih pakovanja ukloni simbol onih koji su ga učinili jednim od najprepoznatljivijih brendova na svetu. U njihovoj izjavi za javnost mogli smo pročitati sledeće obrazloženje: „Već više od 35 godina Always se zalaže za devojke i žene i mi ćemo sa time i nastaviti. Takođe, mi prihvatamo različitosti i podržavamo inkluziju i na konstantnom smo putu da razumemo potrebe svih naših potrošača.”

Naime, do promene je došlo nakon što je aktivista za prava trans osoba, Ben Saunders, pisao kompaniji Procter & Gamble sa pitanjem zbog čega se ovaj simbol pojavljuje na nekim od njihovih pakovanja, kako navodi HuffPost.

I feministkinje su imale šta da kažu na ovo. One su na društvenim mrežama okarakterisale ovaj potez kao brisanje žena. Dok, sa treće strane, imamo i dosta potrošača koji kažu da simbol Venere nikada nisu ni primetili na pakovanju.

Mislite li da će ovaj redizajn zaista doprineti prihvatanju transrodnih i nebinarnih osoba? Hoće li uklanjanje simbola ženstvenosti sa pakovanja higijenskih uložaka učiniti da se transrodne i nebinarne osobe istinski osete bolje ili je ovo još jedan od načina da se problemi jedne grupe ljudi i aktuelne teme iskoriste kako bi se ime brenda još jednom zavrtelo na svim svetskim medijima? Šta vi mislite?

Više informacija pročitajte ovde.

Izvor: FCB Afirma

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!