today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

„Budimo =“ inicijativa Coca-Cole za ekonomsku ravnopravnost žena

Za Coca-Cola Sistem, 8. mart je podsetnik da nikada ne zaboravimo na borbu za ljudska prava, ekonomsku, političku i socijalnu ravnopravnost žena i muškaraca. Ipak, žene su često manje vrednovane za svoj trud. U Srbiji, one su i do 16% manje plaćene od muškaraca. U želji da bude inicijator promena i pruži pravi primer, povodom Internacionalnog dana žena, Coca-Cola je pokrenula kampanju „Budimo =“ u cilju podizanja svesti o razlikama u ekonomskim primanjima muškaraca i žena. U tu svrhu kreiran je i svojevrstan Manifest, kojim se pozivaju i druge kompanije da se pridruže inicijativi.

U okviru kampanje „Budimo =“ Coca-Cola pruža podršku sektoru ženskog preduzetništva Privredne komore Srbije, kroz donaciju sredstava za programe edukacije i profesionalnog osnaživanja žena. Radionice imaju za cilj da unaprede žensko preduzetništvo, podstaknu međusobno umrežavanje i edukaciju žena, kao i promociju korišćenja savremenih digitalnih alata u poslovanju.

„Mi želimo da žene bude jednako plaćene kao i muškarci za posao koji obavljaju, i zato se zalažemo za dodatno ekonomsko osnaživanje žena. U Coca-Cola Sistemu veliki broj žena se nalazi na ključnim vodećim pozicijama, i upravljaju raznim oblastima poslovanja, a mnoge su upravo iz Srbije i našeg regiona. To je samo potvrda da je i Srbija aktivno uključena u programe za bolju ekonomsku poziciju žena širom sveta“, izjavila je Jelena Trninić, direktorka komunikacija i javnih poslova kompanije Coca-Cola.

Za potrebe kampanje „Budimo =“ predstavljene su dve naizgled iste flašice Coca-Cole. Ipak, jedna ima manje Coca-Cola napitka, kao poruku da su u Srbiji žene i do 16% manje plaćene od muškaraca. Povodom kampanje, Andreea Dragan, direktorka marketinga za gazirana pića u kompaniji Coca-Cola dodaje: „Potrošači u svetu veruju da Coca-Cola uvažava i poštuje različitosti čime značajno doprinosi društvenoj inkluziji, i mi smo posebno ponosni na to. Kampanjom „Budimo =” želimo da inspirišemo sve one koji se zalažu za punu ravnopravnost polova u svim segmentima društvenog života. Cilj kampanje je da simbolično ukaže na problematiku nejednakih primanja u Srbiji i da pozitivno utiče na promenu postojeće statistike.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!