today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

“Budimo =“ Coca-Cola inicijativa za ekonomsku ravnopravnost žena

Da li ste znali da žene provode 50% više vremena u neplaćenim kućnim poslovima od muškaraca? Hajde da izjednačimo razliku i ravnopravno podelimo neplaćene kućne poslove. Hajde da slavimo žene!

Prema Rodnoj analizi Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Vlade Republike Srbije, u Srbiji danas žene provode 50% više vremena u neplaćenim kućnim poslovima od muškaraca. Neplaćeni poslovi u domaćinstvu uključuju održavanje životnog prostora, kupovinu i pripremu hrane, dopunjavanje usluga koje se pružaju članovima porodice u javnom i privatnom sektoru i upravljanje društvenim i ličnim odnosima.

Ovogodišnja kampanja “Budimo =“ nastavak je inicijative koju je Coca-Cola pokrenula povodom Internacionalnog dana žena u cilju podizanja svesti o razlikama u ekonomskim primanjima muškaraca i žena.

Za Coca-Cola sistem, 8. mart je podsetnik da nikada ne zaboravi na borbu za ljudska prava, ekonomsku, političku i socijalnu ravnopravnost žena i muškaraca. Ipak, žene su često manje vrednovane za svoj trud. “Širom sveta, žene su stub kompanije Coca-Cola i sigurni smo da je to jedan od uzroka našeg planetarnog uspeha. Mi verujemo da ravnopravnost i osnaživanje žena imaju nemerljive pozitivne efekte na celokupno Društvo,” kažu iz The Coca-Cola Company, i dodaju: “Mi želimo da svaka žena i svaki muškarac budu ravnopravni u profesionalnim, ali takođe i u neplaćenim kućnim poslovima. I zato se zalažemo za jednakost i ekonomsko osnaživanje žena. Za društvo bez razlika!“

„Iako Budimo = kampanjom ukazujemo na socio-ekonomski nejednak položaj žena, Coca-Cola zapravo želi da inspiriše sve one koji se zalažu za punu ravnopravnost polova u svim segmentima društvenog života, da nastavimo sa osnaživanjem žena svaki dan i uvažavamo i poštujemo različitosti čime ćemo značajno doprineti društvenoj inkluziji’’, izjavila je Kubra Kilicel, brend menadžer kompanije Coca-Cola.

Ujedinjene nacije u Ciljevima održivog razvoja izdvajaju cilj broj 5 – Postići rodnu ravnopravnost i osnažiti sve žene i devojčice, koji se zalaže da sve žene imaju ravnopravan pristup obrazovanju, zdravstvu, dostojanstvenom radu i budu zastupljene u procesima donošenja političkih i ekonomskih odluka, što će podstaći održive privrede i korisitti društvima i celokupnom čovečanstvu. Jedan od podciljeva u potpunosti je posvećen prepoznavanju i vrednovanju neplaćenog staranja i rada u domaćinstvu kroz obezbeđivanje javnih usluga, infrastrukture i politike socijalne zaštite, te kroz promovisanje zajedničke odgovornosti u domaćinstvu i porodici, na način koji je prikladan u odgovarajućoj državi. Prema podacima iz 90 zemalja, žene dnevno provode u proseku tri puta više vremena od muškaraca u neplaćenim poslovima staranja i poslovima u domaćinstvu, čime se ograničava njihovo vreme za plaćeni rad, obrazovanje i slobodno vreme i dodatno se pogoršava njihov rodno zasnovani nepovoljni socioekonomski položaj.

“Tokom 2020. godine, svi smo postali svesniji načela održivog razvoja u svemu što radimo. Održiva kreativnost je u srži naše filozofije, ali je i neiscrpan izvor inspiracije za osmišljanje ideja koje mogu da pokrenu svet. U saradnji sa dugoročnim klijentima i partnerima, ideje pokazuju svoju punu snagu i kreativnost, pokreću društveni dijalog i pomeraju granice“, rekla je Jelena Jazić, dirketorka agencije McCann Beograd, i poželela srećan Međunarodni dan žena!

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!