today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Budi (digitalna) promena koju želiš da vidiš!

Neko je još davno rekao da savremeni čovek ima pred sobom dva izbora: ili da prihvati stvarnost i promene koje neminovno dolaze ili da umre. Vreme je pokazalo svu istinitost ove tvrdnje, jer ovo pravilo važi u svim oblastima života, a posebno u sferi informacionih tehnologija i digitalnog marketinga.

Svedoci smo ogromnog rasta digitalnih trendova koji se proširio toliko da više ne možemo znati ni šta nas čeka sutra kada se probudimo. Kao i u svim drugim sferama, i ovde se postavlja neminovno pitanje koji od trendova je samo moda za jednu sezonu, a koji od njih će zaista „promeniti svet“. Iako nije moguće dati siguran odgovor, nedavno završeni festival Golden Drum nam pokazuje da ipak postoje određene tendencije oko kojih bismo se mogli saglasiti i sa određenom slobodom reći da će još dugo biti aktuelne.

AUTENTIČNOST UVEK POBEĐUJE
Kopije ne mogu biti nikada bolje od originala. Sav digitalni sadržaj jednostavno mora biti prilagođen ciljnoj grupi brenda i drugačiji od svega ostalog. U suprotnom pada u zaborav i brže nego što je nastao.

Priču o autentičnosti sjajno je iskoristio poznati brend Dizel koji je napravio kampanju sa prodajom svojih proizvoda sa nešto izmenjenim logom. Kupci su i pored toga masovno kupovali odeću, a tek nakon nekoliko dana su otkrili da su kupili orginalni Dizel po najpovoljnijim cenama, a sama kompanija je u jednoj nedelji imala 400 miliona globalnih impresija.

SMARTFONI, DANAS I UVEK
Jedina sigurna stvar danas je da su mobilni telefoni uvek pored nas. Ovo jer razlog zbog kojeg je pametna ideja sve prilagoditi pametnim telefonima. Jer šta nam vredi i najbolje osmišljena kampanja koju nije dostupna svima?

Mobilni telefoni su kreativno iskorišćeni u kampanji za turski market ŞOK gde su pomoću aplikacije korisnici dobijali notifikacije na telefonima o aktuelnim popustima i akcijama.

NIŠTA BEZ INFLUENSERA
Oduvek je poznato da ljudi više veruju preporukama drugih ljudi nego brendovima. Upravo zbog ovoga je moć influensera sve veća. Koliko god i oni bili samo reklamna lica, njihova reč ima veću težinu jer oni nisu bilbordi i plakati već ljudska bića sa kojima je lako identifikovati se.

Koliko su influenseri značajni mogli smo videti u kampanji za rumunski Telekom u kojoj su influenseri i publika menjali „živote“ na jedan dan kako bi videli kako izgleda tuđa svakodnevica.

SAMO DA JE INTERAKTIVNO
Ma koliko truda uložili u kreativnost sadržaja na društvenim mrežama, bez interaktivnosti nije moguće postići željene rezultate. Niko ne želi da vidi nešto u čemu ne može da učestvuje. Zbog toga su 360, Canvas i 3D formati naši najbolji svakodnevni prijatelji.

Zanimljiv primer izrazito interaktivnog sadržaja imao je Adidas koji je u Rusiji sproveo kampanju sa vebsajtom koji je mogao da se skroluje samo ukoliko korisnik trči. Čak 106.000 ljudi je uzelo učešća u ovoj aktivaciji za svega 14 dana.

DRUGA STRANA REALNOSTI
AR & VR tehnologije su u sve većem povoju, pa čak i kod nas. Svi vole da se „igraju“ i dobiju mogućnost da se sažive sa sadržajem koji posmatraju. Ovo je trend koji će se sa godinama sve više razvijati, pa ko se prvi priključi dobija veću šansu za boljim rezultatima.

Sjajan primer korišćenja virtuelne realnosti prikazan je u Nacionalnoj galeriji u Pragu u kojem su slepi i slabovidi doživeli neponovljivo iskustvo pomoću virtuelnog dodira koji im je omogućio da se „sažive“ sa omiljenim umetničkim delom.

Posle svega navedenog nije teško izvući zaključak. (Digitalni) svet se menja pa tako i mi sa njim. Što pre prihvatimo promene, brže ćemo se odvojiti od konkurencije. Ili kako bi Stiv Džobs rekao: „Inovacije su ono što razdvaja vođe od sledbenika.“

Autor teksta: Klara Pelhe, Digital Assistent, Ovation BBDO

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!