Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Brus Vilis zaštitno lice brenda HELL ENERGY

Kada se kaže Brus Vilis, svi dobro znaju o kome je reč. Jedna od najvećih svetskih zvezda akcionih filmova svih vremena postala je zaštitno lice vrhunskog brenda u oblasti energetskih pića, poreklom iz susedne Mađarske: američka zvezda potpisala je ugovor sa brendom HELL ENERGY, povezujući svoje prepoznatljivo ime sa ovim brendom. Reklamna kampanja startovala je 2. aprila u zemljama širom sveta u kojima je HELL ENERGY prisutan, među kojima je i Srbija.

Brend energetskih pića HELL ENERGY postao je tako prvi brend iz našeg okruženja čije je zaštitno lice poznata holivudska zvezda.

„HELL ENERGY predstavlja dinamičnu energiju, snagu i kvalitet. Potrebna nam je bila ličnost koja predstavlja oličenje ovih vrednosti. Razmišljali smo o nekoliko različitih imena i izabrali Brusa Vilisa, jer je on poznat širom sveta, a njegovo ime se povezuje sa vrhunskim kvalitetom“, izjavio je Peter Pantl, direktor marketinga HELL ENERGY. “’Kampanja čije je zaštitno lice ova velika zvezda istovremeno će startovati u 50 zemalja u kojima se naš brend prodaje, koristeći se mogućnostima koje pružaju savremeni kanali komunikacije, posebno društveni mediji. Osim toga, potrošači će lik Brusa Vilisa moći da povežu sa našim brendom i na mestu prodaje jer će se naći i na posterima i drugim našim prodajnim reklamnim materijalima“dodao je Pantl.

Osnovna ideja za reklamni spot, u kome centralno mesto imaju sam brend i zvezda, potekla je od proizvođača. Spot napušta ranije stereotipne elemente u reklamama za energetska pića, kao što su automobili, brzina ili ljudi koji se zabavljaju. Posle brojnih konsultacija i priprema, spot je snimljen u Njujorku početkom 2018. godine. Reklamni spot sa Brusom Vilisom počeo je sa emitovanjem 2. aprila i na TV kanalima u Srbiji.

Reklamni spot možete pogledati ovde: http://hellenergy.com/bw_tvc_srb/

 

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!