REGION – Prvog dana ovogodišnjeg Cannes Lions festivala dodeljene su i prve nagrade. Agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojila je bronzanog Lava za Untouched by Light – rebranding penušavog vina slovenske vinarije Radgonske gorice.
Najveće je to moguće priznanje u svetu tržišnih komunikacija za ovaj projekat, a stiglo je kao šlag na tortu nakon što je ova saradnja hrvatske agencije i slovenskog klijenta ovenčana priznanjima Art Director’s Club New York Best of Discipline, Red Dot, Brand Impact Award i Grand Prix IdejeX.
„Radgonske gorice su na naš predlog intervenirale u proces proizvodnje penušca koji je stolećima bio isti, i napravio potpuno novi proizvod, jedinstven u svetu. Hvala im na tom velikom poverenju. Ova je nagrada potvrda da se kreativnost u agencijama može koristiti za puno više od komunikacije“, izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
„Šest godina smo pripremali ovaj projekat, radeći nešto što do sada niko nije, i lansirali ga usred pandemije, kada su nam vinski sajmovi i posete kupaca u inostranstvu, kao glavno sredstvo promocije, bili nedostupni. Zato je ovaj uspeh tim veći. Penušac dobija izvrsne ocene, a ono što kupci posebno pamte je iskustvo probanja u mraku“, kazala je Andreja Novak, vođa marketinga Radgonskih gorica.
Cannes Lions najveće je svetsko takmičenje kreativnosti u tržišnim komunikacijama, uz preko 29 hiljada prijava samo ove godine, dok se nagrada Cannes Lions smatra najprestižnijom u branši.