Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Bruketa&Žinić&Grey osvojili Kanskog lava

REGION – Prvog dana ovogodišnjeg Cannes Lions festivala dodeljene su i prve nagrade. Agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojila je bronzanog Lava za Untouched by Light – rebranding penušavog vina slovenske vinarije Radgonske gorice.

Najveće je to moguće priznanje u svetu tržišnih komunikacija za ovaj projekat, a stiglo je kao šlag na tortu nakon što je ova saradnja hrvatske agencije i slovenskog klijenta ovenčana priznanjima Art Director’s Club New York Best of Discipline, Red Dot, Brand Impact Award i Grand Prix IdejeX.

„Radgonske gorice su na naš predlog intervenirale u proces proizvodnje penušca koji je stolećima bio isti, i napravio potpuno novi proizvod, jedinstven u svetu. Hvala im na tom velikom poverenju. Ova je nagrada potvrda da se kreativnost u agencijama može koristiti za puno više od komunikacije“, izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

„Šest godina smo pripremali ovaj projekat, radeći nešto što do sada niko nije, i lansirali ga usred pandemije, kada su nam vinski sajmovi i posete kupaca u inostranstvu, kao glavno sredstvo promocije, bili nedostupni. Zato je ovaj uspeh tim veći. Penušac dobija izvrsne ocene, a ono što kupci posebno pamte je iskustvo probanja u mraku“, kazala je Andreja Novak, vođa marketinga Radgonskih gorica.

Cannes Lions najveće je svetsko takmičenje kreativnosti u tržišnim komunikacijama, uz preko 29 hiljada prijava samo ove godine, dok se nagrada Cannes Lions smatra najprestižnijom u branši.

 

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!