Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Bruketa&Žinić&Grey i Addiko banka među najefikasnijima u Evropi!

REGION – Bruketa&Žinić&Grey i Addiko banka, sa kampanjom za Pakete tekućih računa, jedini su, ne samo iz Hrvatske, nego iz cele regije koji su se ove godine plasirali u finale renomiranog takmičenja Euro Effie.

Dostignuće je tim veće kada se uzme u obzir da je reč o jedinoj kampanji za finansijske usluge u celoj Evropi koja se uspela probiti do finala. Euro Effie je godišnje takmičenje koje nagrađuje najefikasnije međunarodne komunikacijske i oglašivačke kampanje u Evropi. Žiri radove ocenjuje temeljem kreativnosti rešenja i ostvarenih rezultata, a takmičenje organizuje Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA).

„Sam ulazak u finale Euro Effie-a je veliko ostvarenje, pogotovo kada se uzme u obzir da konkurenciju čine sve organizacije i sve kreativne agencije u Evropi, s budžetima i resursima o kojima mi možemo samo sanjati. Ipak, s dobrom komunikacijskom strategijom, kvalitetnim originalnim kreativnim rešenjem i predanim timom ništa nije nemoguće. Uvažavajući ostale finaliste, jer sigurno se niko u finalu nije našao nezasluženo, nadam se da nećemo ostati samo na finalu“, izjavila je Maja Čulig, direktorka marketinga za Addiko Grupu.

„Veseli me priznanje i kreativnosti i efikasnosti kampanje Paketa tekućih računa Addiko banke u regiji, posebno jer se radi o jedinoj kampanji u finansijskom sektoru u Evropi koja je uspela ući u finale. Addiko banka od samog lansiranja novog brenda ostvaruje sjajne poslovne rezultate na tržištu, a svega toga ne bi bilo bez dobrog i dinamičnog tima kojeg čine i predstavnici oglašivača i agencije“, izjavila je Ivanka Mabić Gagić, direktorka međunarodnog poslovanja agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Pobednici će biti objavljeni na dodeli nagrada 16. oktobra u Briselu.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!