REGION – Bruketa&Žinić&Grey i Addiko banka, sa kampanjom za Pakete tekućih računa, jedini su, ne samo iz Hrvatske, nego iz cele regije koji su se ove godine plasirali u finale renomiranog takmičenja Euro Effie.
Dostignuće je tim veće kada se uzme u obzir da je reč o jedinoj kampanji za finansijske usluge u celoj Evropi koja se uspela probiti do finala. Euro Effie je godišnje takmičenje koje nagrađuje najefikasnije međunarodne komunikacijske i oglašivačke kampanje u Evropi. Žiri radove ocenjuje temeljem kreativnosti rešenja i ostvarenih rezultata, a takmičenje organizuje Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA).
„Sam ulazak u finale Euro Effie-a je veliko ostvarenje, pogotovo kada se uzme u obzir da konkurenciju čine sve organizacije i sve kreativne agencije u Evropi, s budžetima i resursima o kojima mi možemo samo sanjati. Ipak, s dobrom komunikacijskom strategijom, kvalitetnim originalnim kreativnim rešenjem i predanim timom ništa nije nemoguće. Uvažavajući ostale finaliste, jer sigurno se niko u finalu nije našao nezasluženo, nadam se da nećemo ostati samo na finalu“, izjavila je Maja Čulig, direktorka marketinga za Addiko Grupu.
„Veseli me priznanje i kreativnosti i efikasnosti kampanje Paketa tekućih računa Addiko banke u regiji, posebno jer se radi o jedinoj kampanji u finansijskom sektoru u Evropi koja je uspela ući u finale. Addiko banka od samog lansiranja novog brenda ostvaruje sjajne poslovne rezultate na tržištu, a svega toga ne bi bilo bez dobrog i dinamičnog tima kojeg čine i predstavnici oglašivača i agencije“, izjavila je Ivanka Mabić Gagić, direktorka međunarodnog poslovanja agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Pobednici će biti objavljeni na dodeli nagrada 16. oktobra u Briselu.