REGION – Na globalnom Effie indeksu učinkovitosti koji prepoznaje i rangira najuspešnije globalne, regionalne i lokalne marketinške agencije, oglašivače i brendove, hrvatske agencije i oglašivači zauzeli su visoke pozicije. Najuspešnije hrvatske agencije su Bruketa&Žinić OM, Imago, McCann Erickson, UNEX MPG i Grey Wordwide Zagreb, dok su kod oglašivača najbolje pozicije pripale Tele2, Vipnetu, Podravci i Raiffeisen banci. Najučinkovitiji hrvatski brendovi po Effie indeksu su Tele2 i Studenac, a slede ih Raiffeisen banka i Tomato.
Na lestvicu globalnog Effie indeksa bili su uvršteni svi pobednici i finalisti 40 globalnih i nacionalnih Effie takmičenja u periodu od 13. juna 2011. do 12. juna 2012., a indeks je sačinjen od preko dve hiljade prijava marketinških agencija i oglašivača iz celog sveta. Poredak domaćih agencija i oglašivača na globalnom Effie indeksu učinkovitosti sastavljen je temeljem bodova ostvarenih na hrvatskim Effie takmičenjima, zbog čega su Effie nagrade još vrednije za prijavljene. Detaljan popis svih hrvatskih oglašivača, agencija i brendova može se pronaći na www.effieindex.com.
Četvrto hrvatsko Effie takmičenje organizuje HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svetskoj licenci Effie Worldwide organizacije, a proglašenje dobitnika održaće se u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija sredinom maja iduće godine. U dosadašnja tri izdanja Effie takmičenja u Hrvatskoj učestvovale su stotine oglašivača i marketinških agencija, a dodeljene su ukupno 44 nagrade.
Na Croatia Effie 2013. takmičenju mogu učestvovati svi marketinški radovi i kampanje domaćih agencija i oglašivača realizovane u Hrvatskoj u razdoblju od 1. januara 2011. do 30. septembra 2012., a prijave radova moguće su do 31. marta 2013. Sve informacije o pravilima i načinu prijave dostupne su na internetskoj stranici www.danikomunikacija.com .