Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Bruketa&Žinić OM vodeća hrvatska agencija na Effie indeksu učinkovitosti

REGION – Na globalnom Effie indeksu učinkovitosti koji prepoznaje i rangira najuspešnije globalne, regionalne i lokalne marketinške agencije, oglašivače i brendove, hrvatske agencije i oglašivači zauzeli su visoke pozicije. Najuspešnije hrvatske agencije su Bruketa&Žinić OM, Imago, McCann Erickson, UNEX MPG i Grey Wordwide Zagreb, dok su kod oglašivača najbolje pozicije pripale Tele2, Vipnetu, Podravci i Raiffeisen banci. Najučinkovitiji hrvatski brendovi po Effie indeksu su Tele2 i Studenac, a slede ih Raiffeisen banka i Tomato.
Na lestvicu globalnog Effie indeksa bili su uvršteni svi pobednici i finalisti 40 globalnih i nacionalnih Effie takmičenja u periodu od 13. juna 2011. do 12. juna 2012., a indeks je sačinjen od preko dve hiljade prijava marketinških agencija i oglašivača iz celog sveta. Poredak domaćih agencija i oglašivača na globalnom Effie indeksu učinkovitosti sastavljen je temeljem bodova ostvarenih na hrvatskim Effie takmičenjima, zbog čega su Effie nagrade još vrednije za prijavljene. Detaljan popis svih hrvatskih oglašivača, agencija i brendova može se pronaći na www.effieindex.com.
Četvrto hrvatsko Effie takmičenje organizuje HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svetskoj licenci Effie Worldwide organizacije, a proglašenje dobitnika održaće se u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija sredinom maja iduće godine. U dosadašnja tri izdanja Effie takmičenja u Hrvatskoj učestvovale su stotine oglašivača i marketinških agencija, a dodeljene su ukupno 44 nagrade.
Na Croatia Effie 2013. takmičenju mogu učestvovati svi marketinški radovi i kampanje domaćih agencija i oglašivača realizovane u Hrvatskoj u razdoblju od 1. januara 2011. do 30. septembra 2012., a prijave radova moguće su do 31. marta 2013. Sve informacije o pravilima i načinu prijave dostupne su na internetskoj stranici www.danikomunikacija.com .

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!