Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

AdAge: Bruketa&Žinić OM proglašen za “International Small Agency of the Year”

SVET – U petak je u Portlandu, Oregon, američki magazin Advertising Age (AdAge) proglasio ovogodišnje nosioce titula Small Agency of the Year, a agencija Bruketa&Žinić OM imenovana je titulom International Small Agency of the Year. Advertising Age je vodeći globalni medij namenjen marketinškoj i medijskoj zajednici. Uredništvo AdAgea je ovu inicijativu pokrenulo pre pet godina kako bi istaknuli najbolje agencije koje su ili potpuno nezavisne ili koje nisu u većinskom vlasništvu holdinga ili mreže agencija.
Žiri sastavljen od urednika i novinara AdAgea, ali i uglednih agencijskih ljudi proglašava najbolje u SAD-u, te zasebno prema SAD regionima, veličinama agencija, agencijskoj kulturi, kampanji i pro bono kampanji godine te se imenuje i jedna strana mala agencija godine, odnosno agencija sa sedištem izvan SAD-a. Ocenjuje se celokupna agencijska priča, organizacija i kultura te strategija, kreativnost i rezultati agencijskih projekata za klijente.
“Nalazimo se u zlatnom dobu za male agencije kada uticaj nema puno veze s veličinom”, izjavio je Abbey Klaassen, urednik Advertising Agea. “Pametni oglašivači razumeju da su male agencije spretne, vrlo kreativne i inovativne. Agencije i kampanje koje spadaju u ovu kategoriju su među najboljima u industriji oglašavanja.”
“Ovogodišnja konkurencija bila je žestoka”, rekao je Rupal Parekh, zamenik izvršnog urednika AdAgea i jedan od članova žirija. “Broj prijava je bio velik, a širina prijavljenih radova impresivna.”
“Kontinuirano me inspiriše žirirati na ovom takmičenju”, izjavio je izvršni urednik AdAgea Ken Wheaton. “Količina zaposlenih ovih agencija se može smatrati malenom, ali nema ničeg malenog u njihovim idejama”, dodao je on.
“Nadamo se da će nam ova titula pomoći da se istaknemo na međunarodnoj sceni, posebno sada kada poslujemo i u Azerbejdžanu i u Austriji”, izjavio je Davor Bruketa.
“Small Agency inicijativa AdAgea je bitna jer stavlja naglasak na one agencije koje se na svim drugim velikim međunarodnim stručnim skupovima teško mogu istaknuti među velikim globalnim mrežama agencija”, dodao je Nikola Žinić.

Profili svih laureata biće objavljeni u idućem štampanom izdanju AdAge-a.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!