Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Brief koji sanjamo – sigurnost vs. sloboda

Sa druge strane, sigurno smo se našli i u poziciji da nam nedostaje više smernica u brief-u, neki dodatni hint, nekoliko reči podrške. Ponekad je brend zaključan u striktnom globalnom guideline-u, a ponekad nam je dozvoljeno da odstupimo od globalne priče i da se razigramo za lokalno tržište. Precizne smernice, sa druge strane, daju nam zicer da ispunimo zahteve klijenta, dok previše slobode može da dozvoli mašti da nas odvede na stranputicu. Na kraju, da li nam više odgovara kad je budžet unapred određen ili nam je bolje da to pitanje ostavimo za kraj?

Na gore postavljena pitanja nema dobrih i loših odgovora. Šta god da se desi u praksi, neki od nas više vole ovako, a neki onako. Verovatno se na brainstorming-u najbolje vidi ko od kolega spada u koju grupu.

U zavisnosti od toga koliko nam je u briefu ostavljeno slobode, delimo se na ćutologe i logoreične. Sama podela nema nikave veze da li smo ekspert za medije, client service ajkula ili davinčijevski pripadnik creative department-a. Neko bi da se igra (bez pravila), a neko bi da igra (po unapred poznatim koracima).

To je dobar povod da se družimo na forumu IZAZOV 2017. Imaćemo priliku da se tokom teambiuldinga podelimo u grupe i da stormujemo različite brief-ove za isti brand. Neke grupe će dobiti potpunu slobodu, neke će biti usmerene preciznim instrukcijama, a neke će se naći na pola puta. Da bismo igru napravili zanimljivijom, svaka grupa će dobiti podelu „uloga“ – nećemo raditi ono što radimo u stvarnom životu. Očekuje nas da se nađemo u poziciji naših kolega iz drugih department-a, da sagledamo brief iz drugačije perspektive od svakodnevne. Očekuje nas, nadam se, i da se svi dobro zabavimo.

Za Marketing mrežu tekst napisao:
Igor Miletić, Creative Services Director, MullenLowe and Friends

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,67 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!