Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Brendovi u UK spremni su da plate 75 hiljada funti za usluge uticajnih influensera!

SVET – Nedavno istraživanje agencije Rakuten Marketing pokazalo je da su neki britanski brendovi spremni platiti čak 75.000 funti za jedan post na Facebooku poznatog celebrity influencera, dok ta brojka za istu uslugu na YouTube-u iznosi oko 67.000 funti.

Rakuten Marketing je anketirao 200 britanskih oglašivača koji rade na programima s influenserima, te su ustanovili da su brendovi spremni platiti 12% više za Facebook promocije nego za YouTube.

Istraživanje je, takođe, pokazalo da, uprkos vrednosti koju brendovi očigledno pripisuju influenserima, većina ispitanika (86%) priznaje da im nije baš jasno kako se izračunava vrednost influenser usluga.

Za potrebe ove studije, Rakuten je definisao „uticajnog influensera“ kao poznatu osobu sa preko milion pratilaca na nekoj društvenoj platformi.

U anketi su učestvovali rukovodioci iz različitih sektora, uključujući modu, FMCG, lepotu i turizam, te su priznali da su spremni platiti čak 53.000 funti za jedan Snapchat post.

Više informacija o ovoj temi pročitajte na The Drum portalu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!