today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Brend iskustvo imaće sve značajniju ulogu u odnosu kompanija-potrošač!

„Inovacije i brzina tehnološkog razvoja su na pragu da nas dovedu u situaciju da sve što idejno osmislimo možemo realizovati i u praksi. Postoje primeri spektakularnih događaja koji su zaista pomerili granice kako na konceptualnom, tako i tehnološkom planu. U bliskoj budućnosti će postati izvodljivo dočarati uživo sve ono što je specijalnim ili CGI efektima moguće oživeti na filmu. Naravno, sve ovo važi za globalno tržište“, rekao je za Marketing magazin Miro Antić, Partner u agenciji M2Communications.

Prema njegovim rečima, event produkcija je stalni izazov, a suočavanje sa osnovnim ograničenjima u realizaciji određene ideje i sprovođenju koncepta je sastavni deo posla. „U regionu je zaista drugačije nego na globalnom planu. Postoje broje limitacije i to ne samo u vidu famoznog budžeta, već i spremnosti naručioca posla da planiraju dovoljno unapred, donošenju pravovremenih odluka, razumevanju procesa, očekivanjima, zatim tehnološkim i kadrovskim kapacitetima specijalizovanih kompanija i sl. Na primer, veliki događaji se u svetu planiraju minimum šest meseci, pa i godinu dana unapred, ovde se retko kad izdvaja više od mesec, dva za osmišljavanje i pripremu najzahtevnijih projekata.“

Antić kaže da globalna produkcijska rešenja postaju sve impresivnija, a mogućnosti za njihovu primenu kod nas nisu velike. Sa druge strane, u kreativnom i organizacijskom smislu nije nemoguće dostići svetske standarde.

„Pratimo međunarodne sajmove tehnologije, opreme, automobila, kao i velike svetske događaje. Pratimo rad najvećih svetskih produkcija, učimo na primerima dobre prakse o inovativnim metodama i strategijma u event produkciji. Naš cilj je da domaću produkciju učinimo što atraktivnijom, a događaje posebnim i relevantnim. Nikada ne odustajemo od dobrih ideja, a u svakom narednom projektu se trudimo da učinimo korak više i pomerimo granice.“

Miro Antić navodi i da će tradicionalno oglašavanje i komunikacija u digitalnoj sferi u perspektivi sve više biti u službi kreiranja snažnog i autentičnog “brand experience”-a. Brend iskustvo će imati sve značajniju ulogu u odnosu kompanija/brend – klijent/potrošač, a neposredno iskustvo je ono što će vršiti najveći uticaj na odluke potrošača i njihovu lojalnost. „Komunikacioni sistemi sa jakom vizijom se već sada okreću formiranju organizacija koje će se baviti brand experience-om kao jednim od ključnih elemenata marketinga u budućnosti.“

Ceo intervju pročitajte na marketingmagazin.eu

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!