Branka Batričević, IMC direktorka agencije Drive članica je evropskog žirija MIXX Awards koje dodeljuje IAB Europe. Nagrade MIXX najznačajnije su nagrade u oblasti digitalnog marketinga i za cilj imaju prepoznavanje najboljih digitalnih kampanja iz cele Evrope.
„Veoma sam ponosna i zaista mi je velika čast što sam deo žirija ovako velikog evrpskog takmičenja u organizaciji IAB Europe. Zahvalila bih se ovom prilikom IAB Serbia što me je, kao članicu upravnog odbora, preporučila da žiriram na ovom značajnom festivalu i time doprinela da naša agencija Drive Beograd, kao i I&F Grupa, ali i cela industrija koja se bavi online komunikacijama na našem tržištu i ovom regionu, ima svoj glas u „evropskoj ligi“ što će doprineti i vidljivosti kvaliteta naših usluga“ ističe Branka Batričević.
Kriterijumi prilikom odlučivanja su strategija, egzekucija i medijski rezultat, kreativnost, inovativnost i sveukupni rezultat. Shortlista najboljih kampanja biće objavljena 18.maja, nakon čega će žiri odlučivati o nagradama koje će biti saopštene u prvoj sedmici juna. Članstvo u evropskom žiriju MIXX Awards velika je čast i prestiž i ove godine pored Branke Batričević članovi žirija su predstavnici najvećih agencijskih mreža kao i internacionalnih kompanija, među kojima su Andreas Staios, Digital Director UM Greece i Anna Gruszka Chief Digital Officer IPG Mediabrands, Barbara Sala, CEE Strategic Connection and Media Director, Coca Cola i Sinem Sandıkçı Gökçen, Chief Digital Officer L’Oréal Turkey.
Ove godine zbog pandemije virusa covid-19 dodela nagrada biće organizovana online kao i manifestacija Interact (3.jun) koja se tradicionalno održava uz IAB MIXX Awards.
Više o festivalu i članovima evropskog žirija: https://iabeurope.eu/interact/awards/