Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Brand Experience or a Bad Experience!

Agencija M2Communications održaće na forumu IZAZOV 2016 radionicu „Brand Experience or a Bad Experience“ posvećenu analizi i dekonstrukciji pojma „brand experience“.

Tokom radionice, izazvaće maštu, kreativno i strateško promišljanje, a ideja je da zajednički dođemo do ideja i odgovora na određena pitanja vezana za ovu oblast.

Razgovaraće se o tome koliko je ovaj pravac komunikacije kompleksan, koliko različit od uobičajenog razumevanja organizacije događaja, direktnog marketinga i „live“ komunikacija kao sastavnih delova komunikacionog miksa. Šta je bilo nekada, kakav je aktuelni trenutak i kakvi nas izazovi očekuju u budućnosti?

Tokom radionice saznažete:

  • Kako percipiramo pojam ”brand experience” i koliko je značajan kao deo marketing plana?
  • Event management: organizacija događaja  ili kreiranje doživljaja?
  • Šta je to BTL? Ima li smisao i postoji li uopšte?
  • Šta determiniše kvalitet i šta je sve utkano u tanku liniju koja odvaja dobro od lošeg iskustva?
  • Tri deonice na putu ka uspehu i željenom rezultatu: kreativno promišljanje, konceptualizacija, produkcija.

Više informacima o agenciji pronađite na sajtu http://www.m2c.rs/

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!