Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

BOSS se ne rađa, već se postaje!

Nakon veoma važne godine i uspešnog rebrendiranja, BOSS kroz kampanju proleće/leto 2023, zajedno sa poznatim ličnostima, šalje poruku o tome šta je sve potrebno da uradimo da bismo postali “BOSS”. Kampanja otkriva šta se krije iza poznatog slogana “Be Your Own BOSS“, koji nas inspiriše da iskoristimo svoj potencijal u potpunosti, da živimo život po svojim pravilima – sa samopouzdanjem, stilom i vizijom.

Šest talenata iz različitih sfera dele priče o svom uspehu kako bi inspirisali druge da postanu ono što žele. Među njima je britanski supermodel Naomi Kembel, kolumbijski pevač Maluma, američki model Džidži Hadid, južnokorejski glumac Li Min Ho i italijanske zvezde – teniser Mateo Beretini i predstavnik nove generacije, kreator TikTok sadržaja, Kabi Lejm. Sva navedena svetski poznata lica savladala su prepreke koje su se nalazile na njihovom putu, kao i lične borbe, s ciljem da postanu svoj “BOSS”. Kroz snažne i emotivne reči, ispričali su kako je izgledao njihov put do pobede. Ove BOSS ličnosti, koje je za kampanju fotografisao Mikael Janson, šalju poruku da – BOSS se ne rađa, već se postaje.

Svetskim zvezdama, pridružila su se i četiri talentovana i uspešna lica iz Srbije, sa inspirativnim pričama o tome kako su postali ono što su danas – glumac Milan Marić, muzička umetnica Konstrakta, basketaš Dušan Bulut i umetnik Andrej Josifovski. Njihovi testimonijali o uspehu su potvrda da snovi koje sanjamo kao mali zaista mogu da se ostvare, ali i da je za tako nešto potrebna rešenost, istrajnost, upornost i posvećenost.

Kampanja proleće/leto 2023 predstavlja novu priliku za prenošenje važnih poruka, kao i povezivanje sa BOSS zajednicom. Osnovni cilj je da se podstakne lična ambicija kroz predstavljanje nove kolekcije tako da nas ona motiviše i podseća da svi životni putevi mogu da predstavljaju igru sudbine, ali da put ka onom što želimo da postanemo počinje od nas samih.

Uz snažnu estetiku BOSS kombinuje gradski duh sa letnjim, sportskim i van-terenskim stilom života, a ujedno implementira karakterističnu paletu boja brenda – crnu, belu i kamel. Na taj način, dobija se sofisticiran, ali opušten asortiman u koji se BOSS logo savršeno utapa, stvarajući elegantnu kombinaciju mekog kroja i sportske elegancije.

Noseći BOSS proleće/leto 2023 džempere, uspešne poznate ličnosti ostvarene u različitim sferama – VIP osobe, fotografi, preduzetnici, borci za ljudska prava – deliće svoje inspirativne priče putem Instagrama uz svoje fotografije iz detinjstva u skladu sa celokupnom kampanjom. Neka od slavnih imena su Demi Lovato, DJ Kalid, Bela Torn, En-Mari, BamBam, Stela Maksvel, Steflon Don, Makoli Kalkin i Kristina Riči, zajedno sa sportskim zvezdama među kojima su Rišarlizon, Karl Entoni Tauns, Fernando Alonso, Ćavi Simons, Aleksander Omot Kilde, Sureš Rejna, Entoni Santos, Jusra Mardini i Zair Vejd.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BOSS (@boss)

Izvor: Nedeljnik

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!