Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Bornfight prvi u Hrvatskoj transparentno objavio plate zaposlenih!

REGION – Zagrebačka IT kompanija Bornfight, početkom prošle godine, prva je u Hrvatskoj objavila plate i opise pozicija zaposlenih, a osvojili su i drugo mesto za najboljeg poslodavca prema istraživanju portala MojPosao, piše Poslovni dnevnik.

Sve to, kaže izvršni direktor Tomislav Grubišić, zahvaljujući transparentnosti koja je misao vodilja kompanije i radi koje njihovi klijenti imaju potpun uvid u svaki segment projekta na kojem se radi. “Radi transparentnosti je 2020. za Bornfight sa poslovne strane bila uspešna i dovela nas je do 50% povećanja prihoda u odnosu na godinu pre. Transparentnost dovodi do poverenja, a to je jedan od najvažnijih elemenata svakog odnosa, bilo da je reč o zaposlenima ili klijentima”, ističe Grubišić. Upravo su transparentnost, objava plata i vodič kroz nivo senioriteta bili značajna promena u internoj organizaciji kompanije.

Jasno su definisali svaki od nivoa i za svakog radnika razvili jasan plan profesionalnog napredovanja – dali su im framework i punu podršku, ali brzina i iskorištavanje mogućnosti na kraju, kaže direktor, zavisi od njih samih.

“Sličan mindset i mogućnost da osnaže kulturu Bornfighta su najvažnije stvari koje gledamo – važno nam je da se osobe žele brzo razvijati, jer što oni brže napreduju na lestvici senioriteta, tako raste i vrednost koju oni radom na projektima mogu ponuditi našim klijentima. To znači da se i Bornfight kao celina brže može razvijati”, ističe Grubišić čiji su primer sledile i druge kompanije.

Ceo tekst pročitajte OVDE.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!