REGION – Boris Eftimovski, vlasnik stručnog portala Marketing365 i profesionalac iz oblasti marketinga i odnosa s javnošću, izabran je za novog predsednika udruženjа IAB Makedonija, čiji je glavni cilj razvoj i unapređenje digitalnog advertajzing tržišta u Makedoniji.
Na Izbornoj skupštini koja je održana u prostorijama „Public Room-a“ u Skoplju, izabran je i novi Izvršni odbor sastavljen od predstavnika vodećih oglašivača, digitalnih medija i marketing agencija iz Makedonije.
Novi Izvršni odbor činiće Darko Lazarevski (Kajgana Media), Nikola Ancevski (Ovation), Ira Babic (Brand Union), Damjan Dano (IWM Network), Nenad Ristevski (PublicisONE Macedonia), Meri Shesho (McCann Skopje), Sashka Nikolova (Media Plan) i Igor Popovski (CrnoBelo Media).
Udruženje za interaktivno oglašavanje IAB Makedonija je formirano 2012. godine od strane vodećih makedonskih oglašivača, digitalnih medija i marketing agencija kao članica IAB USA. Neki od glavnih ciljeva udruženja su: promocija industrije i edukacija javnosti o mogućnostima i benefitima oglašavanja na internetu, organizacije obuka i konferencija na teme iz industrije kao i rešavanje problema koji proizlaze iz industrije.