Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Boranka u finalu festivala AdSTARS

REGON – Nakon brojnih domaćih i međunarodnih nagrada, Boranka, komunikacijska kampanja koju je kreirala hrvatska agencija Imago Ogilvy, ušla je u finale internacionalnog festivala AdSTARS i to u četiri kategorije:

– Social & Influencer – Audience Targeting / Engagement Strategies
– PR – Public affairs & lobbying
– Outdoor – Ambient (Non standard and Free-format outdoor advertising) – Small Scale Special Solutions
– Direct – Product & Service – Corporate /Institution

Ove godine je na AdSTARS prijavljeno 20.645 radova. Žiri od 220 članova odabraće one najbolje koji će biti objaljeni 24. avgusta.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!