Boranka – neoborivo dobra kampanja

REGION – Agencija Imago Ogilvy osmislila je vizuelni identitet i komunikacijsku kampanju za ovaj izvrstan društveno odgovorni projekat Saveza izviđača Hrvatske, dok je za ilustracije zaslužna BooBoo, poznata hrvatska ilustratorka koja živi i radi u Berlinu.

Kampanja je zamišljena na način da se od drveća izgorelog u letnim požarima proizvede crni pepeo koji se zatim koristi kao jedinstveni sastojak u proizvodnji bojica nazvanih Boralice.

Putem štampanog izdanja 24sata od 14.9.2018. čitaocima će biti besplatno podeljeno preko 100.000 boralica. Njima će moći nacrtati vlastito drvce, fotografisati ga i postaviti na web stranicu www.boranka.hr te tako učestvovati u stvaranju virtuelne šume. Što će virtuelna šuma više rasti, to će volonteri Izviđača saditi više pravih sadnica na požarištima oko Splita i Solina.

Na ovaj način, simbolički, od izgorelog crnog uglja stvara se novo drvo i vraća zelena boja na crna zgarišta. To je lepota Boranke, jedine bojanke koja vraća život na požarna mesta.

Web stranicu je napravila agencija Degordian, a projekat su kao najveći sponzori podržali: Tele2, OTP banka, Karlovačko pivo, Arriva i Karbon, koji je i izradio Boralice. Medijski pokrovitelj je 24sata.

„Ovo je tip kampanje u kojoj ćemo integrisati online i ofline svet. Naime, većina kampanja svoju poruku prenosi preko ispričane priče koja je najčešće neopipljiva. U ovoj kampanji smo od drveća izgorelog u letnim požarima proizveli crni pepeo koji je zatim korišćen kao jedinstveni sastojak u proizvodnji bojica nazvanih – Boralice. Na taj način ćemo ljudima kroz kampanju omogućiti da sami uprljaju ruke pepelom izgorele šume i na svojoj koži fizički osete poruku i postanu deo kampanje“, objašnjava Darko Bosnar, kreativni direktor u agenciji Imago Ogilvy.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

1 komentar

Komentari