Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Boranka – neoborivo dobra kampanja

REGION – Agencija Imago Ogilvy osmislila je vizuelni identitet i komunikacijsku kampanju za ovaj izvrstan društveno odgovorni projekat Saveza izviđača Hrvatske, dok je za ilustracije zaslužna BooBoo, poznata hrvatska ilustratorka koja živi i radi u Berlinu.

Kampanja je zamišljena na način da se od drveća izgorelog u letnim požarima proizvede crni pepeo koji se zatim koristi kao jedinstveni sastojak u proizvodnji bojica nazvanih Boralice.

Putem štampanog izdanja 24sata od 14.9.2018. čitaocima će biti besplatno podeljeno preko 100.000 boralica. Njima će moći nacrtati vlastito drvce, fotografisati ga i postaviti na web stranicu www.boranka.hr te tako učestvovati u stvaranju virtuelne šume. Što će virtuelna šuma više rasti, to će volonteri Izviđača saditi više pravih sadnica na požarištima oko Splita i Solina.

Na ovaj način, simbolički, od izgorelog crnog uglja stvara se novo drvo i vraća zelena boja na crna zgarišta. To je lepota Boranke, jedine bojanke koja vraća život na požarna mesta.

Web stranicu je napravila agencija Degordian, a projekat su kao najveći sponzori podržali: Tele2, OTP banka, Karlovačko pivo, Arriva i Karbon, koji je i izradio Boralice. Medijski pokrovitelj je 24sata.

„Ovo je tip kampanje u kojoj ćemo integrisati online i ofline svet. Naime, većina kampanja svoju poruku prenosi preko ispričane priče koja je najčešće neopipljiva. U ovoj kampanji smo od drveća izgorelog u letnim požarima proizveli crni pepeo koji je zatim korišćen kao jedinstveni sastojak u proizvodnji bojica nazvanih – Boralice. Na taj način ćemo ljudima kroz kampanju omogućiti da sami uprljaju ruke pepelom izgorele šume i na svojoj koži fizički osete poruku i postanu deo kampanje“, objašnjava Darko Bosnar, kreativni direktor u agenciji Imago Ogilvy.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!