REGION – Na Danima komunikacija u Rovinju proglašeni su pobednici takmičenja Mixx koje je napravljeno po međunarodnoj licenci IAB-a, a nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Nagradu Best in Show odnela je kampanja Boranka – zazelenimo požarišta Dalmacije agencije Imago Ogilvy.
Uz Best in Show dodeljeno je sledećih 9 nagrada: Brand Awareness Campaign, Direct Response and Lead Generation Campaign, Best Website, Best Mobile App, Best Branded Content, Best Search, Best tech and innovation, Best Publisher Long-form Native te Best social.
Pipi i agencija Imago Ogilvy za kampanju Bezbrižni pozdrav s Jadrana osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign. Kampanja klijenta Diners Club i agencije MediaCom ponela je nagradu u kategoriji Direct Response and Lead Generation s kampanjom Smarter way to pay. Diners Club Hrvatska s agencijom WebBurza odneo je nagradu u kategoriji Best Website.
Nagradu Best Mobile App odnela je kampanja KEKS Pay s agencijom Flow 404. Dukatino i agencija Švicarska poneli su nagradu u kategoriji Best Branded Content s kampanjom Rasti zdravo, jedi fino. Nagrada Best Search pripala je kompaniji Kompare i agenciji Cvoke.
Tele2 i agencija Imago Ogilvy osvojili su nagradu u kategoriji Best Tech and Innovation s kampanjom MobiTelka. Kaufland i Telegram media grupa osvojili su nagradu u kategoriji Best Publisher Long-form Native s kampanjom Naše mi najbolje paše.
Pipi i agencija Imago Ogilvy s kampanjom Pipi Balkon poneli su nagradu u kategoriji Best Social.