SVET – Kada vam se restoran zove „Kapela“ logično je da ćete u osmišljavanju marketinga najpre krenuti od religioznih motiva. Međutim, ono što bi neki smatrali inteligentnom aluzijom, drugima deluje kao blasfemija. „Kapela bar i bistro“ u Ponsonbiju, predgrađu Ouklanda na Novom Zelandu, u čast svog sedmog jubileja postojanja izbacila je reklamu koji mnogi smatraju problematičnom, s obzirom na to da prikazuje Isusa i Devicu Mariju u kompromitujućoj pozi u krevetu.
Na slici je prikazan muškarac u rok fazonu, sa dugom, razbarušenom kosom i narukvicama, koji leži izvaljen na krevetu, blago prekriven izgužvanim čaršavom. Ruke su mu raširene, a noge prekrštene, kao aluzija na raspeće. Pored njega leži sklupčana Devica Marija, ruke su joj sklopljene kao u molitvi, a glavu i telo joj pokriva plavi čaršav. Okolo je razbacana odeća, a pored kreveta leži kutija sa ostacima pice.
– Iako kampanja za „Kapela bar i bistro“ nekima možda deluje kontorverzno, jer prikazuje mladog rokera koji leži u položaju raspeća, a pored njega devojku od prethodne noći, koja podseća na Devicu Mariju, reklama je i više nego kreativna – smatra Megan Jang iz „Trend Hunter-a“. Ovo nije prva reklama u kojoj „Kapela“ pravi religiozne aluzije. Prethodna kampanja prikazivala je vitraž sa Isusom i Marijom, sa picama umesto oreola i jelovnicima ispisanim na svetim spisima.
Izvor: 24sata