today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Bogat program Digital Day konferencije!

Po osmi put će prestonica Srbije biti centar znanja i hub najnovijih trendova i tendencija iz polja digitalnog i interaktivnog marketinga.

Signal novog vremena će se širiti iz Jugoslovenskog dramskog pozorišta kroz inspirativna predavanja, dinamične panele i razmenu ideja sa vrsnim, regionalnim i svetskim stručnjacima. Sa pozorišne bine će se posetiocima, pored već najavljenih Ane Anđelić, Briana Morrissey-a, Chapin Clark-a i drugih, obratiti i Fredrik Carlström, Branislav Perić, Olly Osborne…

Predsednik borda direktora IAB Europe, Constantine Kamaras, svečano će otvoriti ovogodišnji Digital Day, koju organizuje upravo srpski ogranak IAB-a.

Fredrik Carlström, osnivač i kreativni direktor C&CO će se na ovogodišnjoj konferenciji baviti pitanjem: “How digital is dismantling the importance of the brand and what it means to companies, publishers and agencies?” Prema Frederikovim rečima, prošlo je vreme sezonskih kampanja čiji je cilj građenje brenda. Kompanije sada moraju da počnu da se bave aktivnom komunikacijom proizvoda, usluga, prodajom i marketingom u isto vreme, a neretko i da reaguju u realnom vremenu.

Branislav Perić će na Digital Day-u držati predavanje pod nazivom “The rise of precision advertising and the fall of good old carpet bombing” u okviru kog će biti reči o važnosti date, kroz poznatu tvrdnju da će u budućnosti “data biti skuplja od novca”.

Steve Dool, bivši urednik Complex magazina i brend konsultant, u Beograd stiže iz dinamičnog Londona. On će publici u JDP-u govoriti na temu “Too Much of a New Thing: When the Chase for What’s Next Dilutes Your Brand?” gde će se baviti pitanjima kao što su: “Da li je sve novo i efikasno? Da li je bolje uvek biti drugačiji ili graditi brend kroz dugoročno strateško planiranje?”

Digital Day 2018 će biti jači i za predavanje marketing direktora u kompaniji VICE, Olly Osborne-a koji takođe stiže iz Londona.
Fokus njegovih interesovanja je kocipiran uglavnom oko praćenja rasta internacionalne publike, strategije društvenih mreža i brend marketinga.

Više informacija možete pronaći na sajtu konferencije digitalday.rs.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!