today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Blogovi i te kako menjaju naše živote!

Zoran Torbica, direktor konferencije Blogomanija, specijalno za Marketing mrežu govori šta ove godine od 28. novembra do 1. decembra možemo da očekujemo na Kopaoniku, kako postići da se priča o konferenciji, bez mnogo uloženog novca u promociju i da li se preko blogova može kreirati javno mnjenje.

Tema ovogodišnje Blogomanije je – kvalitet sadržaja na Internetu. Kako meriti pomenuti kvalitet?
Blogomanija je namenjena blogerima, medijima, svima koji proizvode i distribuiraju sadržaje na Internetu, digital agencijama, PR i marketing agencijama i službama po kompanijama i naravno svim korisnicima Interneta. To znači da ćemo kroz predavanja, radionice, panele i studije slučajeva da ispitujemo šta je to dobar sadržaj, kako se pravi i kako distribuira.

Koliko su po Vašoj oceni blogovi uticajni na našim prostorima i koliko im se veruje? Da li se preko blogova može kreirati javno mnjenje?
Blogovi, zajedno sa društvenim mrežama već i te kako menjaju naše živote. Skoro svakodnevno mali čovek uspeva da pokrene i izbori se za promene. Dobili smo jedan moćan alat. Svedoci smo da se online sada jako lako seli u offline medije i nameće teme.

68898_4986844271490_1969973916_nKada se pomene sadržaj na internetu, ne može da se ne pomenu i autorska prava. Može li se i na koji način zaštiti sadržaj na internetu?
Postoje različita autorska prava, sve više sadržaja autori dele pod Creative Commons uslovima. Najzanimljivija zaštita sadržaja je bila na jednom piratskom disku: „Ko iskopira ovaj disk dabogda mu umrla majka“.

Pozvali ste sve zainteresovane da se prijave i pošalju svoje radove na zadatu temu. Na koji način ćete birati predavače i paneliste Blogomanije i da li već sada možete da najavite neke od njih?
Poznato je da su dosada na tri konferencije uvek birani najzanimljiviji predavači. Zajedničko je da su svi iz regiona, zato što ta razmena znanja prosto ima smisla, jer govorimo sličnim jezikom i razumemo se, a i tržišta su ista, da ne kažem da je ovo Jugosfera Internet prostor. Ove godine će Ivan Minić sa programskim direktorom da osmisli program.

Organizovati velike događaje poput Blogomanije i Tvitomanije nije lak zadatak. U čemu je, po Vašem mišljenju, tajna uspešnog event managmenta? Kako postići da se priča o konferenciji, bez mnogo uloženog novca u promociju?
Ove konferencije se rade srcem i ne postoji biznis plan. Smatram da znanje treba da bude pristupačno i da ljudi treba da imaju priliku da se umrežavaju, a i da se dobro zabave po pristojnoj ceni. MK Resort je dao cenu od 22 evra polupansion, što je 66 evra za tri dana. To je cena koju i student može da prištedi za dva meseca, ako mu je stalo. Osnovna kotizacija je besplatna. Ili sve ovo zajedno mogu da stavim u jednu rečenicu: „Jer sam u mogućnosti“.

Kako biste ocenili trenutnu blogosferu u Srbiji, a kako je vidite za pet godina?
Blogovi se na pišu zbog novca, jer ga nema. Da li će za pet godina da postoje blogovi ili će biti neki drugi način izražavanja, ne znam, videćemo tada.

Autor: Ivana Parčetić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

3 KOMENTARA

  1. Kvalitet sadržaja na Internetu. Kako meriti pomenuti kvalitet?Moran priznati da sam citao odlicne blogove iz raznih tema i kod nas postoje odlicni blogeri ali ima i onih koji ne zasluzuju da im se ime spomene.

  2. blogovi nece gubiti od znacaja, treba vremena da se iskristalisu dobri blogeri od losih. Ljudi sve manje citaju novine i gledaju TV, krecu se internetu. Naravno na Internetu moze da se nadje svasta, ali bolji je od medija pod kontrolom

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!