Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Bliži se kraj dominaciji TV-a!

SVET – Globalni oglašivači prepoznali su važnost ulaganja u digitalno oglašavanje jer se njegov udeo u celokupnom oglašivačkom budžetu kreće samo uzlaznom putanjom.

Procenjuje se da su ulaganja u digital u 2016. godini iznosila oko 33% ukupog ulaganja u digital, a prognoze su da će se do kraja 2018. udeo digitalnog oglašavanja preći 37%. Dok digital bude i dalje rastao, ulaganja u televizijsko oglašavanje više neće toliko biti u fokusu oglašivača jer sledeće godine očekujemo pad od 1,5% u odnosu na prošlu godinu. Godina 2018. trebala bi stoga biti odlučujuća godina u kojoj će ulaganje u digitalno oglašavanje premašiti ulaganje u televizijsko s 37,5% na globalnoj nivou (izvor: McKinsey & Company, 2016.). Ovom globalnom porastu posebno pridonosi Velika Britanija čiji oglašivači bez sumnje osluškuju navike svojih potrošača; u ovoj godini procenat ulaganja u digitalno oglašavanje trebao bi sa prošlogodišnjih 52% porasti na čak 55%. (izvor: Warc Data: Adstats, International ad forecast, 2016.).

No, ne zaostaju ni SAD u kojima spomenuti procenat sa 35,8% u sledećoj godini prema predviđanjima raste na 38,4%. Čak štaviše, u SAD-u bi već 2017. godina biti prelomna jer bi udro digitalnih ulaganja trebao premašiti onaj na televiziji za skoro 3% (izvor: eMarketer 2016.).

Bitno je spomenuti i kako u SAD-u mobile oglašavanje, kao deo ulaganja u digitalno oglašavanje, zauzima poveći deo kolača – tokom ove godine očekivan je porast ulaganja od 3,5%. Zašto baš mobile oglašavanje? Oglašivači u SAD-u ne skrivaju da svoje poteze baziraju na aktualnim podacima o medijskim navikama svojih potrošača. U periodu od 2014. do 2020. očekuje se porast „mobile korisnika“ od čak 17 miliona! (izvor: eMarketer 2016.).

Ceo tekst pročitajte na portalu poslovni.hr.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!