Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Blic proslavio 21. rođendan

Blic, vodeći dnevni list i informativni portal u Srbiji, u vlasništvu kompanije Ringier Axel Springer, 16. septembra proslavio je 21. rođendan. Čitaoci su imali priliku da uživaju u specijalnom rođendanskom izdanju Blica na 148 strana u luksuznom povezu, i brojnim visoko kvalitetnim tekstovima, pričama i ekskluzivnim intervjuima sa značajnim ličnostima iz domaće i svetske politike, ekonomije, kulture, sporta i zabave.

Blic je nastao 1996. godine i od tada je sastavni deo savremenog srpskog društva. Do sada 7.398 izdanja dnevnih novina Blic predstavljaju istorijsko svedočanstvo najvažnijih političkih, društvenih i ekonomskih promena, kulturnih ostvarenja i sportskih rezultata. Blic.rs je već 68 meseci uzastopno najposećeniji informativni sajt u Srbiji sa više od 635 miliona pregledanih stranica i preko 107 miliona poseta mesečno (izvor za online: Google Analytics).

Predrag Mihailović, glavni i odgovorni urednik Blica: “Dvadeset jedna godina ‘Blica’ je 21 turbulentna godina Srbije sa kraja prošlog i početka ovog veka, a naše novine su im bile i vršnjak i hroničar. Nazivanje stvari pravim imenom ostaće temeljno opredeljenje ‘Blica’ ma o čemu da smo pisali: bile to političke ujdurme, javašluk državnih organa, lopovluk u periodu divlje privatizacije državnih preduzeća ili svakodnevni problemi građana. Sada kad smo napunili dve decenije, osim što na njih možemo biti ponosni, prema njima imamo i obavezu, jer nam se više ništa ne može odbiti na mladost i neiskustvo”.

Jelena Drakulić Petrović, generalna direktorka Ringier Axel Springer Srbija: “Ova 21 godina apsolutnog poverenja čitalaca govori o snazi ‘Blic’ brenda i njegovom kvalitetu. ‘Blic’ prati svoje čitaoce na svim kanalima: u štampanom izdanju, na onlajnu i u video formatima, i danas ima veći auditorijum nego ikad. Svakog dana novine ‘Blic’ dosežu do više od 380.000 čitalaca, Blic.rs ima više od milion posetilaca i do 300.000 video pregleda dnevno. I tu se ne zaustavljamo. Hvala vam na poverenju, što prepoznajete i podržavate kvalitet više od dve decenije”.

Blic je medij koji informiše, istražuje, edukuje i zabavlja, izveštavajući o najvažnijim događajima iz zemlje i sveta. “Blic biblioteka” je do sada podelila 32.447.521 primerak knjiga, dok je “Blic fondacija” nesebično pomažući najugroženijima u Srbiji obezbedila bolje uslove života za više od 400 mališana širom Srbije.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!