Direktorka korporativnih komunikacija kompanije SBB Jovana Lukić specijalno za Marketing mrežu govori o novim uslugama koje ovaj operater nudi, načinima na koje komuniciraju sa krajnjim korisnicima, kao i koliko je kvalitet presudan za vodeću poziciju na tržištu.
Nedavno ste predstavili novu uslugu – D3 GO, koja pruža mogućnost gledanje televizije na različitim uređajima. Šta konkretno ova opcija omogućava?
D3 GO omogućava gledanje televizije na mobilnim uređajima kao što su pametni telefoni, tableti, iPod Touch, lap top i stoni računari. Aplikacija pruža potpunu slobodu gledanja televizije unutar prostora sa SBB konekcijom, bilo da ste u stanu ili restoranu. Preko 60 najpopularnijih kanala iz kablovskog paketa SBB-a dostupno je korisnicima preko mobilnih uređaja. Gledanje televizije putem D3 GO usluge nije vremenski ograničeno, a može se instalirati istovremeno na tri različita ili ista uređaja, od kojih jedan može da se menja svakog meseca. Zbog velike zainteresovanosti, promotivni period je produžen do 31. marta ove godine, do kada je usluga besplatna za sve korisnike SBB televizije i interneta.
Danas se broj operatera povećava, a IPTV „preti da ugrozi“ zastupljenost koju je imao Total TV. Na koji način se borite sa konkurencijom i kako uspevate da zadržite korisnike?
Total TV je i dalje veoma tražen i omogućava gledanje digitalne satelitske televizije u bilo kom kraju Srbije, bez geografskog ograničenja. Ono što je uvek bitno, nezavisno od broja operatora koji postoje na tržištu jeste kvalitet usluge. Na primer, korisnicima Total TV-a nudimo digitalnu i HD televiziju i veliki broj najpopularnijih kanala. Sport Klub HD kanali su uvršteni u postojeći HD paket. TV vodič omogućava pretragu programa nekoliko dana unapred, a usluga “Total TV kuća” praćenje različitih kanala istovremeno na četiri televizora u kući. Uskoro uvodimo D3 GO uslugu i za Total TV korisnike, a najavljujemo i druge zanimljive novine o kojima ćemo pričati tokom ove godine.
Marketing od usta do usta najbolja je vrsta promocije. Na koji način komunicirate sa korisnicima?
U najkraćem mogućem roku odgovaramo svakom korisniku koji nam postavi pitanje ili zatraži pomoć vezano za naše usluge. Telefon podrške je dostupan 24 časa. Sve više korisnika nam piše mejlom, a moguće je doći i do korisničkog centra i na licu mesta dobiti potrebne informacije. U “show room-ovima” u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu, Nišu svako može da isproba sve proizvode i usluge koje nudimo i dobije detaljne informacije o njima. U drugim gradovima u kojima poslujemo, takođe, imamo poslovnice, gde pružamo detaljne informacije. Na Info kanalu, SBB sajtu, kao i na Facebook stranici postavljamo sve novosti, organizujemo takmičenja i kvizove, što je još jedan način komunikacije koji želimo da naglasimo, jer su to mesta gde su sve informacije objedinjene.
Koji su po Vašem mišljenju najbolji kanali za promociju usluga koje nudi SBB?
SBB koristi sva sredstva komunikacije za promotivne kampanje. Zastupljena su oglasna rešenja u štampanim medijima, TV kampanje, online kampanje, PR, mejlovi upućeni korisnicima, flajeri, direktan telefonski kontakt ili kontakt u korisničkim centrima. Sve više pažnje pridajemo društvenim medijima, koji su postali ozbiljan vid komunikacije. Uvek istražujemo nove mogućnosti, kreativnost i brzina reagovanja su vrlo bitni u našem poslu. Ni jedan kanal komunikacije ne zanemarujemo, samo je bitno napraviti dobar marketing miks.
Šta je, po Vašem mišljenju, recept za uspeh i održivost na tržištu?
Najbitniji su kvalitet usluge i sadržaji koje nudite. SBB kablovski internet i televizija baziraju se na najmodernijim tehnologijama koje se koriste u svetu. Na našoj mreži možete gledati najnovija filmska ostvarenja i serije, što putem kanala, što u Video zoni. D3 GO pruža potpuno novo iskustvo gledanja televizije, čime donosimo budućnost televizije na naše prostore. Konstantno uvodimo nove usluge, u kojima nekad prednjačimo ne samo na našem tržištu, već i u okruženju i u Evropi.
Autor: Mirjana Marić