Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Biti profesionalan i ozbiljan ne znači biti dosadan

Stefan Despotović, direktor PR Centra kompanije NIS, govorio je za Marketing mreža magazin da li je LinkedIn najefikasnija društvena mreža našeg doba za građenje brenda – kako ličnog, tako i korporativnog.

Da li je LinkedIn najefikasnija društvena mreža našeg doba za građenje brenda – kako ličnog, tako i korporativnog?

Sve zavisi od toga koja vam je ciljna grupa i šta želite da postignete. Ali, LinkedIn jeste odličan alat za građenje svog brenda, najviše profesionalnog. Ova mreža teži da izgradi najveću svetsku profesionalnu bazu na samo jedan klik od svakoga ko želi da bude njen deo. I zato je moćan alat za lično i korporativno brendiranje. I još nešto, nekako je moj lični utisak da za razliku od mreža koje brzo dođu do velike popularnosti, pa onda isto tako brzo dođe i do zasićenja, LinkedIn nekako postepeno i što bi se reklo, organski raste. I u tome je delom njegova moć.

Mnogi stručnjaci smatraju da je LinkedIn novi Facebook, kao i da je sve više lifestyle sadržaja na ovoj društvenoj mreži. Koji sadržaj je najefikasniji na ovoj platformi i da li je za LinkedIn neophodno kreirati posebnu strategiju komunikacije?

Kao i u komunikaciji u medijama, tako je i ovde važno pronaći balans. Strogo poslovni sadržaj može dovesti do prezasićenja, naročito ukoliko na mrežu preslikate svakodnevnu poslovnu dinamiku. Stoga,  lifestyle sadržaj pomaže da drži pažnju budnom. Ali, ponovo kažem, važan je balans, jer ako su mnogi od nas „pobegli“ od Fejsbuka, niko ne želi da na LinkedIn-u svakodnevno gleda lifestyle sadržaje, slike sa letovanja i iz kafića. Mislim da ljudi generalno vole da čuju iskustva drugih, da vide neku od „formula za uspeh“, ali i da prepoznaju u nekom drugom ono što i njih muči. A sve to se najbolje vidi iz ličnih priča. Ne mogu reći da sam LinkedIn guru, ali i ja sam tako koristim ovu mrežu – pomalo od svega, jer balans je ključna reč.

Što se tiče strategije – strategija nastupa, kao i za svaki drugi kanal je ključna. Na osnovu praćenja trendova i onoga što zajednica plasira i konzumira, pravi se planski okvir za kreiranje sadržaja. Sadržaj koji u sebi integriše profesionalne i lične teme pokazao se kao najdelotvorniji. Svakako, ne može se ništa kopirati, jer ono što je uspelo jednoj kompaniji ili pojedincu, ne znači da će uspeti i kod drugog. Imamo primer jednog veoma visokog menadžera, koji na LinkedIn-u uopšte ne piše o poslu, već o stvarima koje su u domenu zanimljivosti i to je ljudima interesantno. Ali čim je jedan drugi menadžer sličnog ranga počeo da radi potpuno istu stvar, nije bilo apsolutno nikakve reakcije pratilaca.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!