Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Bio jednom jedan trend, kakav trend – strašan trend!

Ovogodišnji Forum komunikacionih lidera #Izazov2017 okupiće sve relevantne aktere domaćeg tržišta komunikacija, dajući učesnicima jedinstvenu priliku da iz prve ruke čuju presek dosadašnje prakse, dijagnozu trenutnog stanja tržišta i ideje za budućnost.

Na panelu „Bio jednom jedan trend, kakav trend – strašan trend!“ dokazaćemo da novi trendovi nisu baš toliko strašni, a da je lokalno i regionalno tržište sposobno da apsorbuje i primeni nove prakse prisutne na razvijenijim tržištima.

Razvoj i masovna dostupnost visoke tehnologije menjaju nas u svakom segmentu života, pa tako i ulozi potrošača. Da bismo kao industrija bili spremni da odgovorimo na potrebe stasavajuće milenijals, i odrastajuće Gen-Z populacije, moramo da razumemo i prethodne i trenutne obrasce njihovog ponašanja. O tome će biti reči na ovom panelu.

Sigurni smo da je želja i klijenata i agencija da konačni komunikacioni proizvod izgleda što bolje i donese što prodornije efekte na imidž brenda, a posredno i prodaju. Iako nas poslovna realnost često sprečava u tome, postoje načini na koje, na prvi pogled neizvodiva ideja, na kraju ugleda svetlost dana. Kako joj u tome pomoći i jesu li novi trendovi u integrisanim komunikacijama zaista primenjivi na lokalnom i regionalnom tržištu? I o tome će biti reči na ovom panelu.

Storytellinga u komunikacijama nikad dosta – ali kako merimo uspešnost njegove primene u konkretnim kampanjama? Koja je naredna faza razvoja digital kampanja u momentu kada se prognozira sve veći rast content marketinga, ali i dovode u pitanje njegovi efekti? O svim ovim, ali i temi trendova koji nas očekuju u 2017. biće reči, pogađate – upravo na ovom panelu.

Pozivam vas da se PRIJAVITE za #Izazov2017 i prisustvujete sesiji na kojoj ćemo razgovarati sa Žarkom Veljkovićem (Saatchi&Saatchi), Igorom Savićem (Havas Adriatic), Ivanom Živkovićem (Pioniri Communications), Mitjom Tuškejom (Direct Media Slovenija), Jovanom Milićević (VIP Mobile) i Jovanom Tufegdžić (Coca-Cola HBC Srbija).

Za Marketing mrežu tekst napisao:
Nikola Parun, PR, Digital & Media menadžer, OvationBBDO

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,67 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!